1. Pályázat - AGENDA 99 Szövetkezet„f.a.”

    Üzletrész és Eszközök

    Pályázat kezdete
    2015. 05. 08. | 08:00
    Pályázat vége
    2015. 05. 23. | 08:01
    Becsérték
    24 000 000 Ft
    Kikiáltási ár
    11 625 000 Ft

    Pályázati Hirdetmény

    A(z) Interit Kft. (cégjegyzékszám: 15-09-061433, székhely: 4400 Nyíregyháza, Jókai tér 3.., levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Jókai tér 3..), mint a(z) AGENDA 99 Szövetkezet „f.a” (cégjegyzékszám: 09-02-000411, székhely: 4243 Téglás, hrsz. 09/1.) Debreceni Törvényszék 2.Fpk.09-13-000117/6.. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2015. április 23. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

    nyilvános pályázati felhívás


    útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós vagyona egészét vagy telephelye eszközeinek összességét.

    A pályázat adatai:
    A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:
    https://eer.gov.hu/palyazat/P18024
    A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:
    2015. május 8. 08 óra 00 perc
    A pályázatok benyújtásának határideje:
    2015. május 23. 08 óra 01 perc

    Ajánlati biztosíték összege: 1 200 000 forint.

    Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: A pályázónak az irányárra számított mértékű ajánlati biztosítékot (bánatpénz) kell megfizetni az AGENDA 99 Szövetkezet Unicredit Bank Zrt-nél vezetett 10918001-00000065-38120009 számú bankszámlájára a pályázat benyújtásáig.

    Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot 8 munkanapon belül vissza kell utalni.
    Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosítékot a nyertes pályázónál a vételárba be kell számítani, a többi pályázónak pedig 8 munkanapon belül vissza kell utalni.
    Ha a szerződés a vevő érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, akkor a vevő a pályázati biztosítékot (bánatpénz) elveszíti.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

    I. ÜZLETRÉSZ

    Az Aranykalász Gazdák Kft-ben lévő 37,5 %-os üzletrészét, melynek névértéke 37.999 e Ft.
    Az Aranykalász Gazdák Kft. (4243 Téglás, 09/1. hrsz., Cg.: 09-09-022528, jegyzett tőkéje 101.300 e Ft. )
    Irányár: 22.800.000.- Ft
    Bánatpénz: 1.140.000.- Ft

    II. ESZKÖZÖK

    Az Aranykalász Gazdák Kft. telephelyén lévő üzemi úton végzett beruházás. Az üzemi útnak külön helyrajzi száma nincsen.

    Irányár: 1.200.000.- Ft
    Bánatpénz: 60.000.- Ft

    Az I. és II. pontban megjelölt vagyontárgyak kizárólag egyben kerülnek értékesítésre.

    Az üzletrész vonatkozásában a 2013. évi V. törvény 3:166.§-a és a 2013. évi V. törvény 3:167.§-a az irányadó.

    A II. számú eszköz vonatkozásában a forgalmi adó fizetési kötelezettségre az ÁFA tv. 142. §. (1) bekezdés g.) pontja az irányadó.

    A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 24 000 000 forint.


    1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: üzletrész

    Cég neve:
    Aranykalász Gazdák Kft.
    Cégjegyzékszáma:
    09-09-022528
    Cég főtevékenysége:
    TEÁOR 01-03 Mezőgazdaság(erdőgazdálkodás, halászat)
    Az értékesítendő üzletrész által megtestesített tulajdoni hányad:
    Kisebbségi tulajdon 37,5 %-os
    Jogtiszta:
    igen

    2. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Eszközök

    Típus:
    Egyéb
    Tehermentes:
    igen
    Mennyisége:
    1 db

    A vagyontárgy(ak) megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A vagyontárgy a helyszínen, 2015. április 30. napján 10.00 és 12.00 óra között megtekinthető.

    Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételárat az AGENDA 99 Szövetkezet „f.a.” UniCredit Bank Zrt-nél vezetett 10918001-00000065-38120009 számú bankszámlára kell megfizetni.

    Fizetési határidő: az adásvételi szerződést az ajánlati kötöttség idején belül kell megkötni, és a vételárat a szerződéskötést követő 8 napon belül kell megfizetni.

    Részletfizetési lehetőség: nincs

    A szerződéskötés határideje: Értékelési jegyzőkönyv jelen rendszeren (EÉR) történő megjelenésétől számított 8 nap.

    A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A teljes vételár megfizetése a tulajdonba- és birtokbaadás feltétele. A birtokátruházás napja a szerződéskötést követően, a vételár teljes kiegyenlítésének a napja.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Kizárólagos értékelési szempont: a vételár nagysága.

    A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P18024/tetelek.pdf

    2 Tétel
  2. Pályázat - S-ÉPSZER Kft.„f.a.”

    Opel Corsa Combo 1.7 D típusú kistehergépkocsi

    Pályázat kezdete
    2015. 05. 09. | 00:00
    Pályázat vége
    2015. 05. 26. | 00:00
    Becsérték
    190 000 Ft
    Kikiáltási ár
    100 000 Ft

    Pályázati Hirdetmény

    A(z) Leascenter Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-671068, székhely: 1111 Budapest, Vak Bottyán út 3.., levelezési cím: 1111 Budapest, Vak Bottyán út 3..), mint a(z) S-ÉPSZER Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 13 09 112071, székhely: 2230 Gyömrő, Dózsa György út 73/B.) Pest Megyei Bíróság 1.Fpk.13-14-002282/4.. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2015. április 23. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

    nyilvános pályázati felhívás


    útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

    A pályázat adatai:
    A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:
    https://eer.gov.hu/palyazat/P17198
    A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:
    2015. május 9. 00 óra 00 perc
    A pályázatok benyújtásának határideje:
    2015. május 26. 00 óra 00 perc

    Ajánlati biztosíték összege: 9 500 forint.

    Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Az ajánlat benyújtásáig átutalással az MKB Bank Zrt-nél nyitott 10300002-25510908-00003285 számú felszámolási gyűjtőszámlára S-ÉPSZER Kft. fa. Ajánlati biztosíték” megjegyzéssel kell megfizetni, kizárólag banki átutalással. Egyéb befizetést a pályázaton kívüli befizetésnek minősítheti a felszámoló és a felmerülő költségeket a befizetőre háríthatja.

    Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot a felszámoló 8 munkanapon belül visszautalja. Ha a pályázati eljárás eredményes, a felszámoló az ajánlati biztosítékot nyertes pályázónál a vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlat biztosíték teljes összegét az eredményhirdetés napjától- a Cstv. 49/A.§.(4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától-, számított 8 munkanapon belül vissza kell utalni, mely a pályázati ajánlatuk eredménytelenségéről történő tájékoztatásnak minősül. Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben veszíti el, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49/A.§ (4) bekezdés szerinti ajánlatot tévő pályázó az elrendelt elektronikus ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt , vagy a már megtett ajánlatától visszalép.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

    Opel Corsa Combo 1.7 D típusú kistehergépkocsi

    A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 190 000 forint.


    1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Opel Corsa Combo 1.7 D típusú kistehergépkocsi

    Típus:
    Jármű
    Gyártmány:
    Opel Corsa Combo 1.7 D
    Gyártási idő:
    2000.
    Állapot:
    Sérült/hiányos
    Tehermentes:
    igen
    Mennyisége:
    1 db

    Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingóság megtekintése jelen pályázati kiírás cégközlönyben történő közzétételének napját követő 23. napot követő első munkanapon 10-11 óra között lehetséges. Részletes információ kérése és a megtekintésre való bejelentkezés a 1111 Budapest, Vak Bottyán u. 3. II./9. sz. alatt vagy a 06-1/279-1960 telefonszámon hétfőtől- csütörtökig 10 és 15 óra között munkanapokon történhet.

    Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetése kizárólag átutalással az MKB Bank Zrt-nél nyitott 10300002-25510908-00003285 számú felszámolási gyűjtőszámlára S-ÉPSZER Kft. f.a. vételár” megjegyzéssel történhet. A vételár megfizetésének pályázó által vállalt határideje nem lehet hosszabb, mint a szerződéskötéstől számított 30 nap,
    Az ÁFA tv. 142.§ (1) bek. g) pontja és (3) bekezdése alapján, az értékesítés fordított ÁFA szerint adózik. Magánszemély, illetve egyéb ÁFA körön kívüli ajánlattevő esetén az ajánlati ár bruttó árnak minősül, ezért az ilyen ajánlat elbírálása az ÁFA összegével csökkentett nettó ajánlati ár alapján történik.

    Részletfizetési lehetőség: nincs

    A szerződéskötés határideje: A pályázó köteles az általa tett és a felszámoló által elfogadott ajánlat tartalma szerint 15 napon belül szerződést kötni, ellenkező esetben a felszámoló úgy tekinti, hogy a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jött létre, ebben az esetben a pályázó az ajánlati biztosítékot elveszti. A szerződéskötésre megadott határidőn belül a nyertes pályázó köteles az EÉR rendszer részére megfizetni az előírt díjakat , ennek elmaradása esetén a felszámoló nem köteles szerződést kötni

    A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A nyertes pályázó az általa megvás��rolt vagyontárgy birtokbavételéről saját költségén köteles gondoskodni. A birtokba-adásra a vételár maradéktalan megfizetésével kerül sor. A megfizetés napját követő 8 napon belül, a vevő köteles az ingatlant átvenni. Amennyiben az átvétel a fenti határidőig nem történik meg, úgy a felszámoló az őrzés tekintetében költséget számíthat fel.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázatnak tartalmaznia kell: (i) a pályázó nevét, pontos címét, (ii) cég esetén 30 napnál nem régebbi cégkivonatát, aláírási címpéldányát, egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolványának, vagy annak igazolására alkalmas más iratának másolatát, magánszemély esetén személyi igazolványának, lakcímkártyájának, adókártyájának másolatát, kapcsolattartó személyt (név, cím, telefonszám, e-mail cím),( iii) pályázati biztosíték megfizetésének igazolását, a pályázó azon bankszámlaszámát, amelyre a felszámoló visszautalja a vesztes, vagy a sikertelenné nyilvánított pályázó által befizetett pályázati biztosítékot, a bankszámlára való megfizetés kizárólag átutalással lehetséges, egyéb esetben a befizetést a pályázaton kívüli befizetésnek minősítheti a felszámoló és a felmerülő költségeket a befizetőre háríthatja, (iv) a megajánlott vételár pontos összegét és a fizetés módját, (v) a vételár megfizetésének pályázó által vállalt határidejét (amely nem lehet hosszabb, mint a szerződéskötéstől számított 30 nap, kivéve banki finanszírozás igénybevétele esetén, amikor is a felszámoló a szerződéskötést követően legfeljebb 60 napos fizetési haladékot biztosíthat), (vi) 60 napos ajánlati kötöttség vállalását, (vii) a pályázat feltételeinek elfogadásáról szóló, valamint a titoktartási nyilatkozatot, (viii) a vételárra vonatkozó fedezetigazolást (bankszámlapénz, bankgarancia vagy hitelígérvény formájában) az ajánlati kötöttség és a pályázatban vállalt fizetési határidő idejére a teljes vételárra vonatkozón, (ix) nyilatkozatot arról, hogy nem tartozik a felszámoló, a vagyonfelügyelő (ideiglenes vagyonfelügyelő), az említett szervezetek tulajdonosa (tagja, részvényese, alapítója), vezető tisztségviselője, cégvezetője, felügyelőbizottsági tagja, könyvvizsgálója, foglalkoztatottja, a felszámolóbiztos, valamint az előbbiekben említett személyek közeli hozzátartozói közé, (x) nyilatkozatot arról, hogy nem tartozik az adós kizárólagos vagy többségi befolyással rendelkező tulajdonosa, vagy olyan gazdálkodó szervezet, amely az adóssal együtt elismert vagy tényleges vállalatcsoport tagja közé. (xi) nyilatkozzon, hogy elővásárlási joggal rendelkezik. Az elővásárlásra jogosultak e jogukat a nyilvános értékesítés keretein belül gyakorolhatják oly módon, hogy a véglegesen kialakult (nyertes pályázati) vételár ismeretében nyilatkozatot tesznek. Az elővásárlási jog gyakorlása érdekében a felszámoló felhívja az érdekeltek figyelmét arra, hogy e jog gyakorlására irányuló szándékukat (szándéknyilatkozat formájában) a pályázatok benyújtási határidejéig írásban jelentsék be. A pályázat elbírálása kizárólag a vételár összege alapján történik.

    A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A nyilvános pályázati eljárásban oly módon lehet részt venni, hogy a pályázó a www.eér.gov.hu elektronikus felületen regisztrál és vállalja az EÉR rendszer szabályait. A pályázatot az Elektronikus Értékesítési Rendszer felületén kell benyújtani az értékesítésről szóló cégközlönybeli hirdetmény alapján. A pályázatok elbírálása a leadási határidő lejáratát követő 8 napon belül történik, melyről szóló jegyzőkönyvet a felszámoló ezen határidőn belül feltölt az EÉR felületére. A nyertes pályázó köteles az értesítés kézhezvételét követő 8 napon belül a felszámolóval – az általa vállalt feltételekkel – szerződést kötni, ellenkező esetben a ajánlati biztosítékot elveszti. Ártárgyalásra – megfelelő árajánlatok esetén – az azonos értékű (árajánlat tekintetében legfeljebb 10%-kal eltérő) pályázatot benyújtók, továbbá az ezt megfelelő feltételekkel vállaló pályázatot benyújtó ajánlattevők részvételével kerül sor, melynek helyéről és idejéről, valamint pontos feltételeiről a jogosultakat a felszámoló írásban értesíti. Az ártárgyalás több fordulóban is lebonyolítható. A beszámítás a vételárat érintően törvény erejénél fogva kizárt, kivéve ha a Cstv. ettől ellentétes módon rendelkezik. A felszámoló a Cstv. alapján fenntartja magának a jogot arra, hogy a nyilvános értékesítést indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa megfelelő ajánlat hiányában és új pályázatot írjon ki. A felszámoló a pályázatban meghirdetett vagyonelemek tekintetében minden kellékszavatosságot kizár, a vagyonelemeket a pályázók megtekintett állapotban vásárolják meg. A pályázó köteles a Cstv. rendelkezéseit, a 237/2009. Korm. r. , az EÉR szabályzatában rögzítetteket figyelembe venni.

    A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P17198/tetelek.pdf

    1 Tétel
  3. Pályázat - S-ÉPSZER Kft.„f.a.”

    VW Transporter 2.4 D

    Pályázat kezdete
    2015. 05. 09. | 00:00
    Pályázat vége
    2015. 05. 31. | 23:00
    Becsérték
    180 000 Ft
    Kikiáltási ár
    95 000 Ft

    Pályázati Hirdetmény

    A(z) Leascenter Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-671068, székhely: 1111 Budapest, Vak Bottyán út 3.., levelezési cím: 1111 Budapest, Vak Bottyán út 3..), mint a(z) S-ÉPSZER Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 13 09 112071, székhely: 2230 Gyömrő, Dózsa György út 73/B.) Pest Megyei Bíróság 1.Fpk.13-14-002282/4.. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2015. április 23. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

    nyilvános pályázati felhívás


    útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

    A pályázat adatai:
    A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:
    https://eer.gov.hu/palyazat/P17319
    A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:
    2015. május 9. 00 óra 00 perc
    A pályázatok benyújtásának határideje:
    2015. május 31. 23 óra 00 perc

    Ajánlati biztosíték összege: 9 000 forint.

    Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Az ajánlat benyújtásáig átutalással az MKB Bank Zrt-nél nyitott 10300002-25510908-00003285 számú felszámolási gyűjtőszámlára S-ÉPSZER Kft. fa. Ajánlati biztosíték” megjegyzéssel kell megfizetni, kizárólag banki átutalással. Egyéb befizetést a pályázaton kívüli befizetésnek minősítheti a felszámoló és a felmerülő költségeket a befizetőre háríthatja.

    Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot a felszámoló 8 munkanapon belül visszautalja. Ha a pályázati eljárás eredményes, a felszámoló az ajánlati biztosítékot nyertes pályázónál a vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlat biztosíték teljes összegét az eredményhirdetés napjától- a Cstv. 49/A.§.(4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától-, számított 8 munkanapon belül vissza kell utalni, mely a pályázati ajánlatuk eredménytelenségéről történő tájékoztatásnak minősül. Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben veszíti el, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49/A.§ (4) bekezdés szerinti ajánlatot tévő pályázó az elrendelt elektronikus ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt , vagy a már megtett ajánlatától visszalép.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

    VW Transporter 2.4 D

    A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 180 000 forint.


    1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: VW Transporter 2.4 D, dupla kabinos 6 személyes platós

    Típus:
    Jármű
    Gyártmány:
    VW Transporter 2.4 D.
    Gyártási idő:
    1994.
    Állapot:
    Sérült/hiányos
    Tehermentes:
    igen
    Mennyisége:
    1 db

    Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingóság megtekintése jelen pályázati kiírás cégközlönyben történő közzétételének napját követő 8. napot követő első munkanapon 10-11 óra között lehetséges. Részletes információ kérése és a megtekintésre való bejelentkezés a 1111 Budapest, Vak Bottyán u. 3. II./9. sz. alatt vagy a 06-1/279-1960 telefonszámon hétfőtől- csütörtökig 10 és 15 óra között munkanapokon történhet.

    Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetése kizárólag átutalással az MKB Bank Zrt-nél nyitott 10300002-25510908-00003285 számú felszámolási gyűjtőszámlára S-ÉPSZER Kft. f.a. vételár” megjegyzéssel történhet. A vételár megfizetésének pályázó által vállalt határideje nem lehet hosszabb, mint a szerződéskötéstől számított 30 nap, kivéve banki finanszírozás igénybevétele esetén, amikor is a felszámoló a szerződéskötést követően legfeljebb 60 napos fizetési haladékot biztosíthat.
    Az eladó az Áfa tv. 88. § (1) bekezdés alapján az adómentes ingatlan értékesítés tekintetében az adókötelessé tételt választotta. Az ÁFA tv. 142.§ (1) bek. g) pontja és (3) bekezdése alapján, az értékesítés fordított ÁFA szerint adózik. Magánszemély, illetve egyéb ÁFA körön kívüli ajánlattevő esetén az ajánlati ár bruttó árnak minősül, ezért az ilyen ajánlat elbírálása az ÁFA összegével csökkentett nettó ajánlati ár alapján történik.

    Részletfizetési lehetőség: nincs

    A szerződéskötés határideje: A pályázó köteles az általa tett és a felszámoló által elfogadott ajánlat tartalma szerint 15 napon belül szerződést kötni, ellenkező esetben a felszámoló úgy tekinti, hogy a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jött létre, ebben az esetben a pályázó az ajánlati biztosítékot elveszti. A szerződéskötésre megadott határidőn belül a nyertes pályázó köteles az EÉR rendszer részére megfizetni az előírt díjakat , ennek elmaradása esetén a felszámoló nem köteles szerződést kötni

    A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A nyertes pályázó az általa megvásárolt vagyontárgy birtokbavételéről saját költségén köteles gondoskodni. A birtokba-adásra a vételár maradéktalan megfizetésével kerül sor. A megfizetés napját követő 8 napon belül, a vevő köteles az ingatlant átvenni. Amennyiben az átvétel a fenti határidőig nem történik meg, úgy a felszámoló az őrzés tekintetében költséget számíthat fel.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázatnak tartalmaznia kell: (i) a pályázó nevét, pontos címét, (ii) cég esetén 30 napnál nem régebbi cégkivonatát, aláírási címpéldányát, egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolványának, vagy annak igazolására alkalmas más iratának másolatát, magánszemély esetén személyi igazolványának, lakcímkártyájának, adókártyájának másolatát, kapcsolattartó személyt (név, cím, telefonszám, e-mail cím),( iii) pályázati biztosíték megfizetésének igazolását, a pályázó azon bankszámlaszámát, amelyre a felszámoló visszautalja a vesztes, vagy a sikertelenné nyilvánított pályázó által befizetett pályázati biztosítékot, a bankszámlára való megfizetés kizárólag átutalással lehetséges, egyéb esetben a befizetést a pályázaton kívüli befizetésnek minősítheti a felszámoló és a felmerülő költségeket a befizetőre háríthatja, (iv) a megajánlott vételár pontos összegét és a fizetés módját, (v) a vételár megfizetésének pályázó által vállalt határidejét (amely nem lehet hosszabb, mint a szerződéskötéstől számított 30 nap, kivéve banki finanszírozás igénybevétele esetén, amikor is a felszámoló a szerződéskötést követően legfeljebb 60 napos fizetési haladékot biztosíthat), (vi) 60 napos ajánlati kötöttség vállalását, (vii) a pályázat feltételeinek elfogadásáról szóló, valamint a titoktartási nyilatkozatot, (viii) a vételárra vonatkozó fedezetigazolást (bankszámlapénz, bankgarancia vagy hitelígérvény formájában) az ajánlati kötöttség és a pályázatban vállalt fizetési határidő idejére a teljes vételárra vonatkozón, (ix) nyilatkozatot arról, hogy nem tartozik a felszámoló, a vagyonfelügyelő (ideiglenes vagyonfelügyelő), az említett szervezetek tulajdonosa (tagja, részvényese, alapítója), vezető tisztségviselője, cégvezetője, felügyelőbizottsági tagja, könyvvizsgálója, foglalkoztatottja, a felszámolóbiztos, valamint az előbbiekben említett személyek közeli hozzátartozói közé, (x) nyilatkozatot arról, hogy nem tartozik az adós kizárólagos vagy többségi befolyással rendelkező tulajdonosa, vagy olyan gazdálkodó szervezet, amely az adóssal együtt elismert vagy tényleges vállalatcsoport tagja közé. (xi) nyilatkozzon, hogy elővásárlási joggal rendelkezik. Az elővásárlásra jogosultak e jogukat a nyilvános értékesítés keretein belül gyakorolhatják oly módon, hogy a véglegesen kialakult (nyertes pályázati) vételár ismeretében nyilatkozatot tesznek. Az elővásárlási jog gyakorlása érdekében a felszámoló felhívja az érdekeltek figyelmét arra, hogy e jog gyakorlására irányuló szándékukat (szándéknyilatkozat formájában) a pályázatok benyújtási határidejéig írásban jelentsék be. A pályázat elbírálása kizárólag a vételár összege alapján történik.

    A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A nyilvános pályázati eljárásban oly módon lehet részt venni, hogy a pályázó a www.eér.gov.hu elektronikus felületen regisztrál és vállalja az EÉR rendszer szabályait. A pályázatot az Elektronikus Értékesítési Rendszer felületén kell benyújtani az értékesítésről szóló cégközlönybeli hirdetmény alapján. A pályázatok elbírálása a leadási határidő lejáratát követő 8 napon belül történik, melyről szóló jegyzőkönyvet a felszámoló ezen határidőn belül feltölt az EÉR felületére. A nyertes pályázó köteles az értesítés kézhezvételét követő 8 napon belül a felszámolóval – az általa vállalt feltételekkel – szerződést kötni, ellenkező esetben a ajánlati biztosítékot elveszti. A pályázó köteles a szerződéskötéskor a felszámoló által megjelölt jogi képviselő közreműködésével szerződést kötni, valamint viselni a szerződéskötés költségét. A pályázó köteles vállalni a felszámolóbiztos által kijelölt társaság által elkészített energetikai bizonyítvány elkészítésének költségeit, amennyiben az adás-vételi szerződés benyújtásához az szükséges. Ártárgyalásra – megfelelő árajánlatok esetén – az azonos értékű (árajánlat tekintetében legfeljebb 10%-kal eltérő) pályázatot benyújtók, továbbá az ezt megfelelő feltételekkel vállaló pályázatot benyújtó ajánlattevők részvételével kerül sor, melynek helyéről és idejéről, valamint pontos feltételeiről a jogosultakat a felszámoló írásban értesíti. Az ártárgyalás több fordulóban is lebonyolítható. A beszámítás a vételárat érintően törvény erejénél fogva kizárt, kivéve ha a Cstv. ettől ellentétes módon rendelkezik. A felszámoló a Cstv. alapján fenntartja magának a jogot arra, hogy a nyilvános értékesítést indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa megfelelő ajánlat hiányában és új pályázatot írjon ki. A felszámoló a pályázatban meghirdetett vagyonelemek tekintetében minden kellékszavatosságot kizár, a vagyonelemeket a pályázók megtekintett állapotban vásárolják meg. A pályázó köteles a Cstv. rendelkezéseit, a 237/2009. Korm. r. , az EÉR szabályzatában rögzítetteket figyelembe venni.

    A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P17319/tetelek.pdf

    1 Tétel
  4. Pályázat - S-ÉPSZER Kft.„f.a.”

    Ford Transit 300 D kistehergépkocsi

    Pályázat kezdete
    2015. 05. 09. | 00:00
    Pályázat vége
    2015. 05. 31. | 23:00
    Becsérték
    1 040 000 Ft
    Kikiáltási ár
    620 000 Ft

    Pályázati Hirdetmény

    A(z) Leascenter Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-671068, székhely: 1111 Budapest, Vak Bottyán út 3.., levelezési cím: 1111 Budapest, Vak Bottyán út 3..), mint a(z) S-ÉPSZER Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 13 09 112071, székhely: 2230 Gyömrő, Dózsa György út 73/B.) Pest Megyei Bíróság 1.Fpk.13-14-002282/4.. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2015. április 23. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

    nyilvános pályázati felhívás


    útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

    A pályázat adatai:
    A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:
    https://eer.gov.hu/palyazat/P17323
    A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:
    2015. május 9. 00 óra 00 perc
    A pályázatok benyújtásának határideje:
    2015. május 31. 23 óra 00 perc

    Ajánlati biztosíték összege: 52 000 forint.

    Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Az ajánlat benyújtásáig átutalással az MKB Bank Zrt-nél nyitott 10300002-25510908-00003285 számú felszámolási gyűjtőszámlára S-ÉPSZER Kft. fa. Ajánlati biztosíték” megjegyzéssel kell megfizetni, kizárólag banki átutalással. Egyéb befizetést a pályázaton kívüli befizetésnek minősítheti a felszámoló és a felmerülő költségeket a befizetőre háríthatja.

    Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot a felszámoló 8 munkanapon belül visszautalja. Ha a pályázati eljárás eredményes, a felszámoló az ajánlati biztosítékot nyertes pályázónál a vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlat biztosíték teljes összegét az eredményhirdetés napjától- a Cstv. 49/A.§.(4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától-, számított 8 munkanapon belül vissza kell utalni, mely a pályázati ajánlatuk eredménytelenségéről történő tájékoztatásnak minősül. Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben veszíti el, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49/A.§ (4) bekezdés szerinti ajánlatot tévő pályázó az elrendelt elektronikus ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt , vagy a már megtett ajánlatától visszalép.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

    Ford Transit 300 D kistehergépkocsi

    A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 1 040 000 forint.


    1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Ford Transit 300 D kistehergépkocsi

    Típus:
    Jármű
    Gyártmány:
    Ford Transit 300 D kistehergépkocsi
    Gyártási idő:
    2004.
    Állapot:
    Sérült/hiányos
    Tehermentes:
    igen
    Mennyisége:
    1 db

    Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingóság megtekintése jelen pályázati kiírás cégközlönyben történő közzétételének napját követő 8. napot követő első munkanapon 10-11 óra között lehetséges. Részletes információ kérése és a megtekintésre való bejelentkezés a 1111 Budapest, Vak Bottyán u. 3. II./9. sz. alatt vagy a 06-1/279-1960 telefonszámon hétfőtől- csütörtökig 10 és 15 óra között munkanapokon történhet.

    Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetése kizárólag átutalással az MKB Bank Zrt-nél nyitott 10300002-25510908-00003285 számú felszámolási gyűjtőszámlára S-ÉPSZER Kft. f.a. vételár” megjegyzéssel történhet. A vételár megfizetésének pályázó által vállalt határideje nem lehet hosszabb, mint a szerződéskötéstől számított 30 nap, kivéve banki finanszírozás igénybevétele esetén, amikor is a felszámoló a szerződéskötést követően legfeljebb 60 napos fizetési haladékot biztosíthat.
    Az eladó az Áfa tv. 88. § (1) bekezdés alapján az adómentes ingatlan értékesítés tekintetében az adókötelessé tételt választotta. Az ÁFA tv. 142.§ (1) bek. g) pontja és (3) bekezdése alapján, az értékesítés fordított ÁFA szerint adózik. Magánszemély, illetve egyéb ÁFA körön kívüli ajánlattevő esetén az ajánlati ár bruttó árnak minősül, ezért az ilyen ajánlat elbírálása az ÁFA összegével csökkentett nettó ajánlati ár alapján történik.

    Részletfizetési lehetőség: nincs

    A szerződéskötés határideje: A pályázó köteles az általa tett és a felszámoló által elfogadott ajánlat tartalma szerint 15 napon belül szerződést kötni, ellenkező esetben a felszámoló úgy tekinti, hogy a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jött létre, ebben az esetben a pályázó az ajánlati biztosítékot elveszti. A szerződéskötésre megadott határidőn belül a nyertes pályázó köteles az EÉR rendszer részére megfizetni az előírt díjakat , ennek elmaradása esetén a felszámoló nem köteles szerződést kötni

    A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A nyertes pályázó az általa megvásárolt vagyontárgy birtokbavételéről saját költségén köteles gondoskodni. A birtokba-adásra a vételár maradéktalan megfizetésével kerül sor. A megfizetés napját követő 8 napon belül, a vevő köteles az ingatlant átvenni. Amennyiben az átvétel a fenti határidőig nem történik meg, úgy a felszámoló az őrzés tekintetében költséget számíthat fel.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázatnak tartalmaznia kell: (i) a pályázó nevét, pontos címét, (ii) cég esetén 30 napnál nem régebbi cégkivonatát, aláírási címpéldányát, egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolványának, vagy annak igazolására alkalmas más iratának másolatát, magánszemély esetén személyi igazolványának, lakcímkártyájának, adókártyájának másolatát, kapcsolattartó személyt (név, cím, telefonszám, e-mail cím),( iii) pályázati biztosíték megfizetésének igazolását, a pályázó azon bankszámlaszámát, amelyre a felszámoló visszautalja a vesztes, vagy a sikertelenné nyilvánított pályázó által befizetett pályázati biztosítékot, a bankszámlára való megfizetés kizárólag átutalással lehetséges, egyéb esetben a befizetést a pályázaton kívüli befizetésnek minősítheti a felszámoló és a felmerülő költségeket a befizetőre háríthatja, (iv) a megajánlott vételár pontos összegét és a fizetés módját, (v) a vételár megfizetésének pályázó által vállalt határidejét (amely nem lehet hosszabb, mint a szerződéskötéstől számított 30 nap, kivéve banki finanszírozás igénybevétele esetén, amikor is a felszámoló a szerződéskötést követően legfeljebb 60 napos fizetési haladékot biztosíthat), (vi) 60 napos ajánlati kötöttség vállalását, (vii) a pályázat feltételeinek elfogadásáról szóló, valamint a titoktartási nyilatkozatot, (viii) a vételárra vonatkozó fedezetigazolást (bankszámlapénz, bankgarancia vagy hitelígérvény formájában) az ajánlati kötöttség és a pályázatban vállalt fizetési határidő idejére a teljes vételárra vonatkozón, (ix) nyilatkozatot arról, hogy nem tartozik a felszámoló, a vagyonfelügyelő (ideiglenes vagyonfelügyelő), az említett szervezetek tulajdonosa (tagja, részvényese, alapítója), vezető tisztségviselője, cégvezetője, felügyelőbizottsági tagja, könyvvizsgálója, foglalkoztatottja, a felszámolóbiztos, valamint az előbbiekben említett személyek közeli hozzátartozói közé, (x) nyilatkozatot arról, hogy nem tartozik az adós kizárólagos vagy többségi befolyással rendelkező tulajdonosa, vagy olyan gazdálkodó szervezet, amely az adóssal együtt elismert vagy tényleges vállalatcsoport tagja közé. (xi) nyilatkozzon, hogy elővásárlási joggal rendelkezik. Az elővásárlásra jogosultak e jogukat a nyilvános értékesítés keretein belül gyakorolhatják oly módon, hogy a véglegesen kialakult (nyertes pályázati) vételár ismeretében nyilatkozatot tesznek. Az elővásárlási jog gyakorlása érdekében a felszámoló felhívja az érdekeltek figyelmét arra, hogy e jog gyakorlására irányuló szándékukat (szándéknyilatkozat formájában) a pályázatok benyújtási határidejéig írásban jelentsék be. A pályázat elbírálása kizárólag a vételár összege alapján történik.

    A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A nyilvános pályázati eljárásban oly módon lehet részt venni, hogy a pályázó a www.eér.gov.hu elektronikus felületen regisztrál és vállalja az EÉR rendszer szabályait. A pályázatot az Elektronikus Értékesítési Rendszer felületén kell benyújtani az értékesítésről szóló cégközlönybeli hirdetmény alapján. A pályázatok elbírálása a leadási határidő lejáratát követő 8 napon belül történik, melyről szóló jegyzőkönyvet a felszámoló ezen határidőn belül feltölt az EÉR felületére. A nyertes pályázó köteles az értesítés kézhezvételét követő 8 napon belül a felszámolóval – az általa vállalt feltételekkel – szerződést kötni, ellenkező esetben a ajánlati biztosítékot elveszti. A pályázó köteles a szerződéskötéskor a felszámoló által megjelölt jogi képviselő közreműködésével szerződést kötni, valamint viselni a szerződéskötés költségét. A pályázó köteles vállalni a felszámolóbiztos által kijelölt társaság által elkészített energetikai bizonyítvány elkészítésének költségeit, amennyiben az adás-vételi szerződés benyújtásához az szükséges. Ártárgyalásra – megfelelő árajánlatok esetén – az azonos értékű (árajánlat tekintetében legfeljebb 10%-kal eltérő) pályázatot benyújtók, továbbá az ezt megfelelő feltételekkel vállaló pályázatot benyújtó ajánlattevők részvételével kerül sor, melynek helyéről és idejéről, valamint pontos feltételeiről a jogosultakat a felszámoló írásban értesíti. Az ártárgyalás több fordulóban is lebonyolítható. A beszámítás a vételárat érintően törvény erejénél fogva kizárt, kivéve ha a Cstv. ettől ellentétes módon rendelkezik. A felszámoló a Cstv. alapján fenntartja magának a jogot arra, hogy a nyilvános értékesítést indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa megfelelő ajánlat hiányában és új pályázatot írjon ki. A felszámoló a pályázatban meghirdetett vagyonelemek tekintetében minden kellékszavatosságot kizár, a vagyonelemeket a pályázók megtekintett állapotban vásárolják meg. A pályázó köteles a Cstv. rendelkezéseit, a 237/2009. Korm. r. , az EÉR szabályzatában rögzítetteket figyelembe venni.

    A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P17323/tetelek.pdf

    1 Tétel
  5. Pályázat - S-ÉPSZER Kft.„f.a.”

    Renault Thalia II 1.4 szgk.

    Pályázat kezdete
    2015. 05. 09. | 00:00
    Pályázat vége
    2015. 05. 29. | 13:39
    Becsérték
    130 000 Ft

    Pályázati Hirdetmény

    A(z) Leascenter Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-671068, székhely: 1111 Budapest, Vak Bottyán út 3.., levelezési cím: 1111 Budapest, Vak Bottyán út 3..), mint a(z) S-ÉPSZER Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 13 09 112071, székhely: 2230 Gyömrő, Dózsa György út 73/B.) Pest Megyei Bíróság 1.Fpk.13-14-002282/4.. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2015. április 23. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

    nyilvános pályázati felhívás


    útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

    A pályázat adatai:
    A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:
    https://eer.gov.hu/palyazat/P17311
    A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:
    2015. május 9. 00 óra 00 perc
    A pályázatok benyújtásának határideje:
    2015. május 29. 13 óra 39 perc

    Ajánlati biztosíték összege: 6 500 forint.

    Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Az ajánlat benyújtásáig átutalással az MKB Bank Zrt-nél nyitott 10300002-25510908-00003285 számú felszámolási gyűjtőszámlára S-ÉPSZER Kft. fa. Ajánlati biztosíték” megjegyzéssel kell megfizetni, kizárólag banki átutalással. Egyéb befizetést a pályázaton kívüli befizetésnek minősítheti a felszámoló és a felmerülő költségeket a befizetőre háríthatja.

    Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot a felszámoló 8 munkanapon belül visszautalja. Ha a pályázati eljárás eredményes, a felszámoló az ajánlati biztosítékot nyertes pályázónál a vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlat biztosíték teljes összegét az eredményhirdetés napjától- a Cstv. 49/A.§.(4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától-, számított 8 munkanapon belül vissza kell utalni, mely a pályázati ajánlatuk eredménytelenségéről történő tájékoztatásnak minősül. Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben veszíti el, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49/A.§ (4) bekezdés szerinti ajánlatot tévő pályázó az elrendelt elektronikus ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt , vagy a már megtett ajánlatától visszalép.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

    Renault Thalia II 1.4 szgk.

    A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 130 000 forint.


    1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Renault Thalia II 1.4 szgk.

    Típus:
    Jármű
    Gyártmány:
    Renault Thalia II 1.4 szgk.
    Gyártási idő:
    2003.
    Állapot:
    Sérült/hiányos
    Tehermentes:
    igen
    Mennyisége:
    1 db

    Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingóság megtekintése jelen pályázati kiírás cégközlönyben történő közzétételének napját követő 8. napot követő első munkanapon 10-11 óra között lehetséges. Részletes információ kérése és a megtekintésre való bejelentkezés a 1111 Budapest, Vak Bottyán u. 3. II./9. sz. alatt vagy a 06-1/279-1960 telefonszámon hétfőtől- csütörtökig 10 és 15 óra között munkanapokon történhet.

    Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetése kizárólag átutalással az MKB Bank Zrt-nél nyitott 10300002-25510908-00003285 számú felszámolási gyűjtőszámlára S-ÉPSZER Kft. f.a. vételár” megjegyzéssel történhet. A vételár megfizetésének pályázó által vállalt határideje nem lehet hosszabb, mint a szerződéskötéstől számított 30 nap, kivéve banki finanszírozás igénybevétele esetén, amikor is a felszámoló a szerződéskötést követően legfeljebb 60 napos fizetési haladékot biztosíthat.
    Az ÁFA tv. 142.§ (1) bek. g) pontja és (3) bekezdése alapján, az értékesítés fordított ÁFA szerint adózik. Magánszemély, illetve egyéb ÁFA körön kívüli ajánlattevő esetén az ajánlati ár bruttó árnak minősül, ezért az ilyen ajánlat elbírálása az ÁFA összegével csökkentett nettó ajánlati ár alapján történik.

    Részletfizetési lehetőség: nincs

    A szerződéskötés határideje: A pályázó köteles az általa tett és a felszámoló által elfogadott ajánlat tartalma szerint 15 napon belül szerződést kötni, ellenkező esetben a felszámoló úgy tekinti, hogy a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jött létre, ebben az esetben a pályázó az ajánlati biztosítékot elveszti. A szerződéskötésre megadott határidőn belül a nyertes pályázó köteles az EÉR rendszer részére megfizetni az előírt díjakat , ennek elmaradása esetén a felszámoló nem köteles szerződést kötni

    A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A nyertes pályázó az általa megvásárolt vagyontárgy birtokbavételéről saját költségén köteles gondoskodni. A birtokba-adásra a vételár maradéktalan megfizetésével kerül sor. A megfizetés napját követő 8 napon belül, a vevő köteles az ingatlant átvenni. Amennyiben az átvétel a fenti határidőig nem történik meg, úgy a felszámoló az őrzés tekintetében költséget számíthat fel.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázatnak tartalmaznia kell: (i) a pályázó nevét, pontos címét, (ii) cég esetén 30 napnál nem régebbi cégkivonatát, aláírási címpéldányát, egyéni vállalkozó esetén vállalkozói igazolványának, vagy annak igazolására alkalmas más iratának másolatát, magánszemély esetén személyi igazolványának, lakcímkártyájának, adókártyájának másolatát, kapcsolattartó személyt (név, cím, telefonszám, e-mail cím),( iii) pályázati biztosíték megfizetésének igazolását, a pályázó azon bankszámlaszámát, amelyre a felszámoló visszautalja a vesztes, vagy a sikertelenné nyilvánított pályázó által befizetett pályázati biztosítékot, a bankszámlára való megfizetés kizárólag átutalással lehetséges, egyéb esetben a befizetést a pályázaton kívüli befizetésnek minősítheti a felszámoló és a felmerülő költségeket a befizetőre háríthatja, (iv) a megajánlott vételár pontos összegét és a fizetés módját, (v) a vételár megfizetésének pályázó által vállalt határidejét (amely nem lehet hosszabb, mint a szerződéskötéstől számított 30 nap, kivéve banki finanszírozás igénybevétele esetén, amikor is a felszámoló a szerződéskötést követően legfeljebb 60 napos fizetési haladékot biztosíthat), (vi) 60 napos ajánlati kötöttség vállalását, (vii) a pályázat feltételeinek elfogadásáról szóló, valamint a titoktartási nyilatkozatot, (viii) a vételárra vonatkozó fedezetigazolást (bankszámlapénz, bankgarancia vagy hitelígérvény formájában) az ajánlati kötöttség és a pályázatban vállalt fizetési határidő idejére a teljes vételárra vonatkozón, (ix) nyilatkozatot arról, hogy nem tartozik a felszámoló, a vagyonfelügyelő (ideiglenes vagyonfelügyelő), az említett szervezetek tulajdonosa (tagja, részvényese, alapítója), vezető tisztségviselője, cégvezetője, felügyelőbizottsági tagja, könyvvizsgálója, foglalkoztatottja, a felszámolóbiztos, valamint az előbbiekben említett személyek közeli hozzátartozói közé, (x) nyilatkozatot arról, hogy nem tartozik az adós kizárólagos vagy többségi befolyással rendelkező tulajdonosa, vagy olyan gazdálkodó szervezet, amely az adóssal együtt elismert vagy tényleges vállalatcsoport tagja közé. (xi) nyilatkozzon, hogy elővásárlási joggal rendelkezik. Az elővásárlásra jogosultak e jogukat a nyilvános értékesítés keretein belül gyakorolhatják oly módon, hogy a véglegesen kialakult (nyertes pályázati) vételár ismeretében nyilatkozatot tesznek. Az elővásárlási jog gyakorlása érdekében a felszámoló felhívja az érdekeltek figyelmét arra, hogy e jog gyakorlására irányuló szándékukat (szándéknyilatkozat formájában) a pályázatok benyújtási határidejéig írásban jelentsék be. A pályázat elbírálása kizárólag a vételár összege alapján történik.

    A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A nyilvános pályázati eljárásban oly módon lehet részt venni, hogy a pályázó a www.eér.gov.hu elektronikus felületen regisztrál és vállalja az EÉR rendszer szabályait. A pályázatot az Elektronikus Értékesítési Rendszer felületén kell benyújtani az értékesítésről szóló cégközlönybeli hirdetmény alapján. A pályázatok elbírálása a leadási határidő lejáratát követő 8 napon belül történik, melyről szóló jegyzőkönyvet a felszámoló ezen határidőn belül feltölt az EÉR felületére. A nyertes pályázó köteles az értesítés kézhezvételét követő 8 napon belül a felszámolóval – az általa vállalt feltételekkel – szerződést kötni, ellenkező esetben a ajánlati biztosítékot elveszti. Ártárgyalásra – megfelelő árajánlatok esetén – az azonos értékű (árajánlat tekintetében legfeljebb 10%-kal eltérő) pályázatot benyújtók, továbbá az ezt megfelelő feltételekkel vállaló pályázatot benyújtó ajánlattevők részvételével kerül sor, melynek helyéről és idejéről, valamint pontos feltételeiről a jogosultakat a felszámoló írásban értesíti. Az ártárgyalás több fordulóban is lebonyolítható. A beszámítás a vételárat érintően törvény erejénél fogva kizárt, kivéve ha a Cstv. ettől ellentétes módon rendelkezik. A felszámoló a Cstv. alapján fenntartja magának a jogot arra, hogy a nyilvános értékesítést indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa megfelelő ajánlat hiányában és új pályázatot írjon ki. A felszámoló a pályázatban meghirdetett vagyonelemek tekintetében minden kellékszavatosságot kizár, a vagyonelemeket a pályázók megtekintett állapotban vásárolják meg. A pályázó köteles a Cstv. rendelkezéseit, a 237/2009. Korm. r. , az EÉR szabályzatában rögzítetteket figyelembe venni.

    A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P17311/tetelek.pdf

    1 Tétel
  6. Pályázat - Bedő FA-HÁZ Kft.„f.a.”

    Faházak építéséhez szükséges anyagok készlete eladó!

    Pályázat kezdete
    2015. 04. 23. | 00:00
    Pályázat vége
    2015. 05. 08. | 00:00
    Becsérték
    2 700 000 Ft

    Pályázati Közlemény

    Megkezdődött a CK6242 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. április 23. 00 óra 00 perckor, a Coop Szeged Zrt. (cégjegyzékszám: 06-10-000275, székhely: 6721 Szeged,, Szent István tér 16.., levelezési cím: 6721 Szeged,, Szent István tér 16..) felszámoló által a Bedő FA-HÁZ Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 14-09-303646, székhely: 8700 Marcali, Noszlopy utca 112.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


    Ajánlatát megteheti a pályázat oldalán: https://eer.gov.hu/palyazat/P18128.
    0 Tétel
  7. Pályázat - Melons City„f.a.”

    Tehergépkocsi és eszközök eladóak!

    Pályázat kezdete
    2015. 04. 23. | 00:00
    Pályázat vége
    2015. 05. 08. | 00:00
    Becsérték
    700 500 Ft
    Kikiáltási ár
    705 500 Ft

    Pályázati Közlemény

    Megkezdődött a CK6240 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. április 23. 00 óra 00 perckor, a Coop Szeged Zrt. (cégjegyzékszám: 06-10-000275, székhely: 6721 Szeged,, Szent István tér 16.., levelezési cím: 6721 Szeged,, Szent István tér 16..) felszámoló által a Melons City „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 04-09-010165, székhely: 5667 Magyarbánhegyes, Rákóczi utca 44.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


    Ajánlatát megteheti a pályázat oldalán: https://eer.gov.hu/palyazat/P17191.
    4 Tétel