1. Árverés - Zádé Kft.„f.a.”

    Az adós társaság kétes megtérülésű követelésállománya.

    Árverés kezdete
    2022. 01. 20. | 14:00
    Árverés vége
    2022. 01. 20. | 16:40
    Becsérték
    100 000 Ft
    Kikiáltási ár
    100 000 Ft

    Árverés lezárult

    Lezárult a(z) 99/2019 ügyszámú árverés 2022. január 20. 16 óra 40 perckor, a Novum Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-046575, székhely: 1075 Budapest, Rumbach Sebestyén utca 15/b., levelezési cím: 1075 Budapest, Rumbach Sebestyén utca 15/b.) felszámoló által a Zádé Kft. „f.a” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 02-09-073652, székhely: 7720 Pécsvárad, Vasút utca 1.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.

    1 Tétel
  2. Pályázat - Hungary Center Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság„f.a.”

    polarizált fényterápiás ágy

    Pályázat kezdete
    2022. 02. 04. | 08:00
    Pályázat vége
    2022. 02. 19. | 16:00
    Becsérték
    70 000 000 Ft
    Minimálár
    35 000 000 Ft

    Pályázati Hirdetmény

    A(z) Prudens Profit Controll Kft. (cégjegyzékszám: 13-09-213473, székhely: 2000 Szentendre, Vargánya utca 2., levelezési cím: 2000 Szentendre, Vargánya utca 2.), mint a(z) Hungary Center Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság „f.a” (cégjegyzékszám: 0909022449, székhely: 4030 Debrecen, Vágóhíd utca 2. 30 ép.) Debreceni Törvényszék 1.Fpk.90/2021. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2022. január 20. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

    nyilvános pályázati felhívás


    útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

    A pályázat adatai:
    A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be: https://eer.gov.hu/palyazat/P2606635
    A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja: 2022. február 4. 08 óra 00 perc
    A pályázatok benyújtásának határideje: 2022. február 19. 16 óra 00 perc

    Ajánlati biztosíték összege: 2 300 000 forint.

    Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: az ajánlati biztosítéknak a felszámoló szervezet OTP Banknál vezetett 11744168-20013176 számú elkülönített bankszámláján Hungary Center Kereskedelmi Kft. "f.a." és EÉR azonosító megjelöléssel jóváírásra kell kerülnie.

    Az ajánlati biztosíték vétel esetén a vételárba beszámításra, eredménytelen pályázat esetén a pályázat elbírálásától számított 8 munkanapon belül visszafizetésre kerül.
    Az ajánlati biztosíték fizetési kötelezettség csak abban az esetben tekintendő teljesítettnek, ha az ajánlati biztosíték teljes összege az értékesítés megkezdése előtt legkésőbb 24 órával az előbbiekben megadott bankszámlán hiánytalanul jóváírásra kerül az ajánlati biztosíték teljes összege.
    Az ajánlati biztosíték vétel esetén a vételárba beszámításra, eredménytelen pályázat esetén a pályázat elbírálásától számított 8 munkanapon belül visszafizetésre kerül.

    Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: az ajánlati biztosíték megfizetése feltétele a pályázaton való részvételnek, mindezt az EÉR rendelet 13. § (2) és (3) bekezdései szerint, illetve a Cstv. és az Ért. Korm.rendeletben foglaltak alapján alkalmazza a felszámolóbiztos.
    Az árverési előleg vagy a pályázati ajánlati biztosíték megfizetésekor a licitálónak a banki utalási közleményében fel kell tüntetnie az értékesítés EÉR azonosító számát, valamint az azt tartalmazó értékesítésre jelentkezéskor kapott „F” betűvel kezdődő, felhasználó azonosító számát (pl.: P2504545F01).
    Az átutalásról szóló bizonylatot a pályázati anyaghoz csatolni kell. A befizetések és a szabályzatban előírt feltételek nem teljesülése esetén a szabálytalanul eljáró pályázót az értékesítő az értékesítésből kizárja, és részére a megfizetett ajánlati biztosítékot visszautalja.
    Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosíték a nyertes pályázónál a vételárba beszámításra kerül, a többi pályázó esetében pedig az ajánlati biztosíték teljes összege az eredményhirdetés napjától - a Cstv. 49/A.§(4) bekezdése szerinti ártárgyalás esetén, az ártárgyalás eredményhirdetésének napjától - számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.
    Ha pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosíték teljes összege a pályázóknak az eredményhirdetéstől számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.
    Ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, az ajánlati biztosítékot a pályázó elveszíti, a Kiíró ezt az összeget az értékesítési bevétel részeként számolja el.
    A felszámoló az ajánlati biztosíték után kamatot nem fizet.

    A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

    Polarizált fényterápiás ágy

    A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 70 000 000 forint.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) minimálára összesen: 35 000 000 forint. (a becsérték 50%-a)

    A minimálár csökkentését az érdekeltek írásban nem ellenezték.


    1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: polarizált fényterápiás ágy

    Típus: Egyéb
    Gyártmány: Sensolite
    Állapot: Újszerű
    Tehermentes: nem zálogjogosult
    Mennyisége: 1 db
    Becsérték: 70 000 000 forint

    Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingóság megtekinthetőségét Záhony, Ady E. út 15. sz alatt tudjuk biztosítani. Megtekintés időpontja: 2022.02.11-én 14:00-15:00 között.

    ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: Az Áfa-ra vonatkozóan a hatályos jogszabályok az irányadók, a pályázati irányárak az Áfa-t nem tartalmazzák. A pályázat során a pályázók nettó értéken pályáznak.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja: Az érvényesnek nyilvánított pályázatok közül az a pályázat nyer, mely a vételár, a fizetés módja, és a fizetési határideje szempontjából a felszámoló által elfogadható, legelőnyösebb ajánlatot tartalmazza. Ennek elbírálása során a vételár összegét súlyozottabban veszi figyelembe a felszámolóbiztos.

    Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetése csak átutalással történhet, az adásvételi szerződés aláírását követő 30 napon belül. Részletfizetési lehetőség nincs.

    Részletfizetési lehetőség: nincs

    A szerződéskötés határideje: Az adásvételi szerződés megkötésére a pályázat eredményének közlésétől számított 30 napon belül kerül sor, melynek időpontjáról a felszámoló írásban, e-papíron, e-mailen értesíti a nyertes pályázót. A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történő, a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1% -nak megfelelő mértékű jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a vételárnak. A megkötendő adásvételi szerződésre a magyar jog az irányadó.

    A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A nyertes pályázó a megvásárolt ingóság birtokbavételéről a vételár kiegyenlítésének napjától számított maximum 15 napon belül saját költségén gondoskodni köteles. A felszámoló az ingóság őrzéséért, tárolásáért költségtérítést számít fel, ha a vevő a birtokbavételre szabott határidőt túllépi, melynek összege minden megkezdett nap után 10. 000,- Ft + Áfa.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázatnak tartalmaznia kell:• A pályázó szerződéskötéshez szükséges minden adatát. Jogi személy esetén: cég név, székhely, 30 napnál nem régebbi cégkivonat, a rendelkezésre jogosult képviselő aláírási címpéldánya. Elektronikus elérhetőség és a telefonszám. Magánszemély esetén: név, születési hely, idő, anyja neve, személyi igazolvány száma, adóazonosító jele, lakcíme, továbbá a pályázó telefon - és faxszáma, e-mail elérhetősége. Cég esetén, csak cégszerű aláírást fogad el a felszámoló hitelesnek, magánszemély pályázó esetén két tanú aláírásával kell hitelesíteni, hogy a pályázó pályázatát személyesen írta alá.• Külföldi pályázó esetén a fenti dokumentumok hitelesített magyar nyelvű fordítását és magyar kézbesítési megbízott megjelölését kérjük. • Amennyiben pályázó meghatalmazott útján nyújtja be ajánlatát, a meghatalmazott igénybevételére vonatkozóan a Pp. (2016. évi CXXX. tv.) 64-70. § -ban foglalt jogszabályok az irányadók.• Külföldi szervezet esetén nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a szerződéskötésig az ingatlan nyilvántartásba történő bejegyzéshez szükséges iratokat, így különösen az Inytv. (1997. évi CXLI. tv.) 36. és 37. §-ában foglaltak szerinti dokumentumokat átadja.• A megpályázott vagyontárgyért felajánlott vételár összegét, a vételár megfizetésének módját, határidejét, amely nem lehet több mint az adásvételi szerződés megkötését követő 30 naptári nap.• Az ajánlati biztosíték befizetéséről szóló igazolást, továbbá nyilatkozni kell arról is, hogy a befizetett ajánlati biztosítékot – az ajánlatának el nem fogadása esetén – milyen számlára kéri visszautalni a pályázó.• A pályázat benyújtásának határidejétől számított 60 napos ajánlati kötöttség vállalását.• Nyilatkozatot arról, hogy a tenderfüzetben meghatározott tartalommal adás-vételi szerződést köt az értékelési jegyzőkönyv EÉR-be történő feltöltését követő 30 napon belül.• Nyilatkozatot a kellékszavatosság, a garanciális igény érvényesíthetősége kizárásának tudomásul vételéről.• Nyilatkozatot arról, hogy vele szemben nem állnak fenn a Cstv. 49. § (3) és (3b) bekezdésben meghatározott kirázó feltételek.• A megajánlott vételár fedezetének hitelt érdemlő igazolásként, banki igazolás bemutatása szükséges.• Nyilatkozatot, hogy sikertelen pályázat esetén, milyen bankszámlára lehet a bánatpénzt visszautalni.• Nyilatkozatot, hogy elfogadja-e az e-mailen keresztül történő értesítést, amennyiben igen, azt milyen e-mail címre kéri, amelyet adjon meg.• Nyilatkozni kell továbbá arról, hogy a pályázó az adásvételi szerződés szerkesztésének és ellenjegyzésének ügyvédi költségét megtéríti. A szerződést a felszámoló által meghatározott ügyvédi iroda készíti. A szerződéskötés jogi eljárásának költsége a bruttó vételár 2%-a + Áfa, de minimum 100.000,- Ft.A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani, melyeket a PRUDENS PROFIT CONTROLL Vagyonkezelő KFT. által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikusan nyújthatóak be.A pályázat benyújtásának kezdő időpontja a Cégközlönybeli közzétételtől számított 15. nap 8:00 óra.A pályázat benyújtásának záró időpontja a pályázat benyújtásának kezdő időpontját követő 15. nap 16:00 óraA pályázatok kiértékelésére a pályázat benyújtásának záró időpontját követő 20 napon belül kerül sor.

    A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján –elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.
    A felszámoló a kellékszavatosságot és a garanciát teljes-körűen kizárja.

    Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatosan felmerülő minden költség, díj és illeték a nyertes pályázót terheli.
    A Cstv. 49/A. § (4) bekezdése értelmében több megfelelő, közel azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-kal eltérő) ajánlat esetén ártárgyalásra kerül sor az EÉR rendszerének igénybevételével. A rendszer üzenettel tájékoztatja az ártárgyalásra meghívott pályázókat az ártárgyalás fordulójának kezdő és záró időpontjáról.
    Az elővásárlási jog gyakorlását [Cstv. 49/C. § (3) bekezdés] nem lehet az ajánlati biztosíték megfizetésétől függővé tenni. [237/2009. (X.20) Korm. rendelet 2. § -nak (8) bekezdése]. A felszámoló az elektronikus értékesítés érvényességének és eredményességének megállapítását követően a nyertes ajánlatot bemutatja az elővásárlási joggal rendelkezőknek, az őket megillető sorrendben, annak érdekében, hogy nyilatkozzanak: kívánnak-e élni elővásárlási jogukkal.
    Elővásárlási jogosultak kizárólag a nyilvános pályázat időszakában, a lejárat napjáig jelenthetik be elővásárlási szándékukat.
    A felszámoló részére a pályázati kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa és új pályázat kiírásáról, vagy árverés alkalmazásáról döntsön.
    Az Eladóval szembeni hitelezői követelések vételárba történő beszámítására nincs lehetőség.
    17/2014 (II.3.) Kormányrendeletet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: jelen közlemény a meghirdetett vagyonelem harmadik hirdetése (a minimálár a becsérték 50%-a).
    A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban a hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszeren keresztül EÉR, elektronikus úton kéri a pályázatok benyújtását. A legmagasabb vételár az elsődleges értékesítési szempont.

    A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bekezdés szerinti feltétel fennáll.

    A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P2606635/tetelek.pdf

    1 Tétel
  3. Pályázat - Magyar-Orosz-Ukrán Gazdasági Szövetség Kft.„f.a.”

    követelés

    Pályázat kezdete
    2022. 02. 04. | 08:00
    Pályázat vége
    2022. 02. 19. | 16:00
    Becsérték
    13 650 000 Ft
    Minimálár
    9 555 000 Ft

    Pályázati Hirdetmény

    A(z) Adó-Ötlet Kft. (cégjegyzékszám: 15-09-063957, székhely: 4625 Záhony, Ady Endre út 15., levelezési cím: 4625 Záhony, Ady Endre út 15.), mint a(z) Magyar-Orosz-Ukrán Gazdasági Szövetség Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 1509085050, székhely: 4800 Vásárosnamény, Bessenyei György utca 4.) Nyíregyházi Törvényszék 13.Fpk.336/2020/10. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2022. január 20. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

    nyilvános pályázati felhívás


    útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós követelését.

    A pályázat adatai:
    A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be: https://eer.gov.hu/palyazat/P2606625
    A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja: 2022. február 4. 08 óra 00 perc
    A pályázatok benyújtásának határideje: 2022. február 19. 16 óra 00 perc

    Ajánlati biztosíték összege: 609 500 forint.

    Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: A pályázónak a megpályázott vagyonelem tekintetében meghatározott ajánlati biztosítékot (bánatpénzt) a pályázat benyújtása előtt be kell fizetnie a felszámoló szervezet OTP Bank Nyrt.-nél vezetett elkülönített 11744034-20065647 számú bankszámlájára.

    A közlemény rovatban kérjük feltüntetni: „Magyar-Orosz-Ukrán Kft. "f. a." ajánlati biztosíték”.

    Az ajánlati biztosíték fizetési kötelezettség csak abban az esetben tekintendő teljesítettnek, ha az ajánlati biztosíték teljes összege az értékesítés megkezdése előtt legkésőbb 24 órával az előbbiekben megadott bankszámlán hiánytalanul jóváírásra kerül.

    Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: az ajánlati biztosíték megfizetése feltétele a pályázaton való részvételnek, mindezt az EÉR rendelet 13. § (2) és (3) bekezdései szerint, illetve a Cstv. és az Ért. Korm.rendeletben foglaltak alapján alkalmazza a felszámolóbiztos.
    Az árverési előleg vagy a pályázati ajánlati biztosíték megfizetésekor a licitálónak a banki utalási közleményében fel kell tüntetnie az értékesítés EÉR azonosító számát, valamint az azt tartalmazó értékesítésre jelentkezéskor kapott „F” betűvel kezdődő, felhasználó azonosító számát (pl.: P2504545F01).
    Az átutalásról szóló bizonylatot a pályázati anyaghoz csatolni kell. A befizetések és a szabályzatban előírt feltételek nem teljesülése esetén a szabálytalanul eljáró pályázót az értékesítő az értékesítésből kizárja, és részére a megfizetett ajánlati biztosítékot visszautalja.
    Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosíték a nyertes pályázónál a vételárba beszámításra kerül, a többi pályázó esetében pedig az ajánlati biztosíték teljes összege az eredményhirdetés napjától - a Cstv. 49/A.§(4) bekezdése szerinti ártárgyalás esetén, az ártárgyalás eredményhirdetésének napjától - számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.
    Ha pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosíték teljes összege a pályázóknak az eredményhirdetéstől számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.
    Ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, az ajánlati biztosítékot a pályázó elveszíti, a Kiíró ezt az összeget az értékesítési bevétel részeként számolja el.
    A felszámoló az ajánlati biztosíték után kamatot nem fizet.

    A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

    Adós Társaság 13.650.000,- Ft összegű, Orony LTD 89461 (89461 Ukrajna, Eszeny, Kis u. 61., Cégjegyzékszám: 2600301700694; Adószám: 37407297) kötelezettel szemben fennálló, lejárt, nem vitatott követelését.

    A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 13 650 000 forint.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) minimálára összesen: 9 555 000 forint. (a becsérték 70%-a)

    A minimálár csökkentését az érdekeltek írásban nem ellenezték.


    1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: követelés

    A követelés összege: 13 650 000
    Lejárati ideje: Lejárt (1 éven túl)
    Számviteli besorolása: Vevőkövetelés
    A követelés kötelezettje: Más gazdálkodó
    A követelés biztosított-e: nem
    Becsértéke: 13 650 000 forint

    A vagyontárgy(ak) megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A meghirdetett követelésről érdeklődni az EÉR rendszer felületén keresztül lehet.

    ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: Az Áfa-ra vonatkozóan a hatályos jogszabályok az irányadók, a pályázati irányárak az Áfa-t nem tartalmazzák. A pályázat során a pályázók nettó értéken pályáznak.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja: Az érvényesnek nyilvánított pályázatok közül az a pályázat nyer, mely a vételár, a fizetés módja, és a fizetési határideje szempontjából a felszámoló által elfogadható, legelőnyösebb ajánlatot tartalmazza. Ennek elbírálása során a vételár összegét súlyozottabban veszi figyelembe a felszámolóbiztos.

    Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetése átutalással történhet, az adásvételi szerződés aláírását követő 30 napon belül, az Adós Társaság előzőekben megjelölt bankszámlájára.Részletfizetési lehetőség nincs.

    Részletfizetési lehetőség: nincs

    A szerződéskötés határideje: Az adásvételi szerződés megkötésére a pályázat eredményének közlésétől számított 30 napon belül kerül sor, melynek időpontjáról a felszámoló írásban értesíti a nyertes pályázót. A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történő a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1% -nak megfelelő jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a vételárnak. A megkötendő adásvételi szerződésre a magyar jog az irányadó.

    A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A nyertes pályázó, a követelés tulajdonjogát a vételár kiegyenlítésével szerzi meg és lép az követelés birtokába.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázatnak tartalmaznia kell:• A pályázó szerződéskötéshez szükséges minden adatát. Jogi személy esetén: cég név, székhely, 30 napnál nem régebbi cégkivonat, a rendelkezésre jogosult képviselő aláírási címpéldánya. Elektronikus elérhetőség és a telefonszám. Magánszemély esetén: név, születési hely, idő, anyja neve, személyi igazolvány száma, adóazonosító jele, lakcíme, továbbá a pályázó telefon - és faxszáma, e-mail elérhetősége. Cég esetén, csak cégszerű aláírást fogad el a felszámoló hitelesnek, magánszemély pályázó esetén két tanú aláírásával kell hitelesíteni, hogy a pályázó pályázatát személyesen írta alá.• Külföldi pályázó esetén a fenti dokumentumok hitelesített magyar nyelvű fordítását és magyar kézbesítési megbízott megjelölését kérjük feltüntetni.• Amennyiben pályázó meghatalmazott útján nyújtja be ajánlatát, a meghatalmazott igénybevételére vonatkozóan a Pp (2016. évi CXXX. tv.) 64-70. §- ában foglalt jogszabályok az irányadók.• Külföldi szervezet esetén nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a szerződéskötésig az ingatlan nyilvántartásba történő bejegyzéshez szükséges iratokat, így különösen az Inytv. (1997. évi CXLI. tv.) 36. és 37. §-ában foglaltak szerinti dokumentumokat átadja.• A megvásárolni kívánt vagyonelem pontos megnevezését (tárgyakat, ingóságokat, készletet, követelést stb.).• A megpályázott vagyonelemért (követelésért) felajánlott vételár összegét, a vételár megfizetésének módját, határidejét, amely nem lehet több mint az adásvételi szerződés megkötését követő 30 naptári nap.• Az ajánlati biztosíték befizetéséről szóló igazolást, továbbá nyilatkozni kell arról is, hogy a befizetett ajánlati biztosítékot – az ajánlatának el nem fogadása esetén – milyen bankszámlára kéri visszautalni a pályázó.• A pályázat benyújtásának határ idejétől számított 60 napos ajánlati kötöttség vállalását.• Nyilatkozatot arról, hogy a hirdetményben meghatározott tartalommal adás-vételi szerződést köt az értékelési jegyzőkönyv EÉR-be történő feltöltését követő 30 napon belül.• Nyilatkozatot a kellékszavatosság, a garanciális igény érvényesíthetősége kizárásának tudomásul vételéről.• Nyilatkozatot arról, hogy vele szemben nem állnak fenn a Cstv. 49. § (3) és (3b) bekezdésben meghatározott kizáró feltételek.• A megajánlott vételár fedezetének hitelt érdemlő igazolását, melyhez banki igazolás szükséges.• Nyilatkozatot, hogy elfogadja-e az e-mailen keresztül történő értesítést, amennyiben igen, azt milyen e-mail címre kéri, amelyet adjon meg.• Nyilatkozni kell továbbá arról, hogy a pályázó az adásvételi szerződés szerkesztésének és ellenjegyzésének ügyvédi költségét megtéríti. A szerződést a felszámoló által meghatározott ügyvédi iroda készíti. A szerződéskötés jogi eljárásának költsége a bruttó vételár 2%-a +ÁFA, de minimum 100.000 Ft. +Áfa.A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani, melyeket az ADÓ-ÖTLET Könyvelő és Könyvvizsgáló Kft. által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikusan nyújtható be.A pályázat benyújtásának kezdő időpontja a Cégközlönybeli közzétételtől számított 16. nap 8:00 óra.A pályázat benyújtásának záró időpontja a pályázat benyújtásának kezdő időpontját követő 15. nap 16:00 óra.A pályázatok kiértékelésére a pályázat benyújtásának záró időpontját követő 20 napon belül kerül sor.

    A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A felszámoló a kellékszavatosságot és a garanciát teljes-körűen kizárja.
    A követelés kifejezetten bizonytalan követelés, amely behajthatóságáért, illetve érvényesíthetőségéért a kiíró felelősséget nem vállal. A pályázónak tudomásul kell vennie, hogy a követelés behajthatósága bizonytalan, az adós társaság csak a tevékenység megrendeléséhez kapcsolódó aláírt kölcsönszerződéssel rendelkezik. A kiíró a kötelezettek teljesítőképessége, illetve teljesítőkészsége felől információval nem rendelkezik.
    Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatosan felmerülő minden költség, díj és illeték a nyertes pályázót terheli.
    A felszámoló részére a pályázati kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa, vagy ha a körülmények indokolják, a pályázatot visszavonja, és új pályázat kiírásáról, vagy árverés alkalmazásáról döntsön.
    A felszámoló felhívja a Cstv. 49/C § -ban meghatározott elővásárlási jogosultak figyelmét arra, hogy elővásárlási jogukat a jelen pályázati eljárás keretében gyakorolhatják a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 27. § (4) bekezdés szerint.
    17/2014 (II.3.) Kormányrendeletet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: jelen közlemény a meghirdetett vagyonelem harmadik hirdetése (a minimál ár a becsérték 70%-a).
    A felszámoló a 237/ 2009. (X.20.) Korm. r. 2. § (2) bek. szerinti értékesítési tájékoztatásnak eleget tett. A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban a hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül, elektronikus úton kéri a pályázatok benyújtását.
    A Cstv. 49/A. § (4) bekezdése értelmében több megfelelő, közel azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) ajánlat esetén ártárgyalásra kerül sor az EÉR rendszerének igénybevételével. A rendszer üzenettel tájékoztatja az ártárgyalásra meghívott pályázókat az ártárgyalás fordulójának kezdő és záró időpontjáról.
    A hirdetményben közzétett minimálár alatti vételi ajánlat a felszámoló részéről nem elfogadható.
    A pályázattal kapcsolatosan a pályázónál felmerülő költségek – a pályázat sikerétől függetlenül - a pályázót terhelik, ideértve a mindenkor hatályos jogszabályok szerint fizetendő adókat és illetékeket, valamint a szerződés elkészítésének, ellenjegyzésének díját.

    A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bekezdés szerinti feltétel fennáll.

    A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P2606625/tetelek.pdf

    A fenti vagyontárgyról készített részletes tender füzet megvásárolható az alábbi oldalon: https://eer.gov.hu/palyazat/P2606625#tenderfuzet

    1 Tétel
  4. Pályázat - KESZ-F Kft. „f.a.”

    irodai kellékek és bútorok

    Pályázat kezdete
    2022. 02. 04. | 08:00
    Pályázat vége
    2022. 02. 19. | 16:00
    Becsérték
    450 000 Ft
    Minimálár
    315 000 Ft

    Pályázati Hirdetmény

    A(z) Krízis Kontroll Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-173701, székhely: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2, levelezési cím: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2), mint a(z) KESZ-F Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 0109995459, székhely: 1094 Budapest , Márton utca 18.. földszint em. II) Fővárosi Törvényszék 78.Fpk.2193/2019. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2022. január 20. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

    nyilvános pályázati felhívás


    útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

    A pályázat adatai:
    A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be: https://eer.gov.hu/palyazat/P2606571
    A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja: 2022. február 4. 08 óra 00 perc
    A pályázatok benyújtásának határideje: 2022. február 19. 16 óra 00 perc

    Ajánlati biztosíték összege: 22 500 forint.

    Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: az ajánlati biztosítéknak a felszámoló szervezet OTP Banknál vezetett elkülönített 11744034-20065465 számú bankszámláján KESZ-F Company Korlátolt Felelősségű Társaság "felszámolás alatt" és az EÉR azonosító megjelöléssel jóváírásra kell kerülnie.
    Az ajánlati biztosíték fizetési kötelezettség csak abban az esetben tekintendő teljesítettnek, ha az ajánlati biztosíték teljes összege az értékesítés megkezdése előtt legkésőbb 24 órával az előbbiekben megadott bankszámlán hiánytalanul jóváírásra kerül.

    Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: az ajánlati biztosíték megfizetése feltétele a pályázaton való részvételnek, mindezt az EÉR rendelet 13. § (2) és (3) bekezdései szerint, illetve a Cstv. és az Ért. Korm.rendeletben foglaltak alapján alkalmazza a felszámolóbiztos.
    Az árverési előleg vagy a pályázati ajánlati biztosíték megfizetésekor a licitálónak a banki utalási közleményében fel kell tüntetnie az értékesítés EÉR azonosító számát, valamint az azt tartalmazó értékesítésre jelentkezéskor kapott „F” betűvel kezdődő, felhasználó azonosító számát (pl.: P2504545F01).
    Az átutalásról szóló bizonylatot a pályázati anyaghoz csatolni kell. A befizetések és a szabályzatban előírt feltételek nem teljesülése esetén a szabálytalanul eljáró pályázót az értékesítő az értékesítésből kizárja, és részére a megfizetett ajánlati biztosítékot visszautalja.
    Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosíték a nyertes pályázónál a vételárba beszámításra kerül, a többi pályázó esetében pedig az ajánlati biztosíték teljes összege az eredményhirdetés napjától - a Cstv. 49/A.§(4) bekezdése szerinti ártárgyalás esetén, az ártárgyalás eredményhirdetésének napjától - számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.
    Ha pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosíték teljes összege a pályázóknak az eredményhirdetéstől számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.
    Ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, az ajánlati biztosítékot a pályázó elveszíti, a Kiíró ezt az összeget az értékesítési bevétel részeként számolja el.
    A felszámoló az ajánlati biztosíték után kamatot nem fizet.

    A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

    Adós Társaság vagyonát képező irodai kellékek és bútorok

    A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 450 000 forint.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) minimálára összesen: 315 000 forint. (a becsérték 70%-a)

    A minimálár csökkentését az érdekeltek írásban nem ellenezték.


    1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: irodai kellékek

    Típus: Egyéb
    Állapot: Átlagos
    Tehermentes: igen
    Mennyisége: 1 db
    Becsérték: 450 000 forint

    Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az EÉR-en történt előzetes egyeztetés alapján az ingóságok megtekinthetők.

    ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: Az Áfa -ra vonatkozóan a mindenkor hatályos jogszabályok az irányadók, a pályázati irányárak az Áfa-t nem tartalmazzák. A pályázat során a pályázók nettó értéken pályáznak.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja: Az érvényesnek nyilvánított pályázatok közül az a pályázat nyer, mely a vételár, a fizetés módja, és a fizetési határideje szempontjából a felszámoló által elfogadható, legelőnyösebb ajánlatot tartalmazza. Ennek elbírálása során a vételár összegét súlyozottabban veszi figyelembe a felszámolóbiztos.

    Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetése csak átutalással történhet, az adásvételi szerződés aláírását követő 30 napon belül, a felszámoló szervezet előzőekben megadott bankszámlájára. Részletfizetési lehetőség nincs.

    Részletfizetési lehetőség: nincs

    A szerződéskötés határideje: Az adásvételi szerződés megkötésére a pályázat eredményének közlésétől számított 30 napon belül kerül sor, melynek időpontjáról a felszámoló írásban, e-papíron, e-mailen értesíti a nyertes pályázót. A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történő, a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1% -nak megfelelő mértékű jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a vételárnak. A megkötendő adásvételi szerződésre a magyar jog az irányadó.

    A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A nyertes pályázó a megvásárolt ingóságok birtokbavételéről a vételár kiegyenlítésének napjától számított maximum 15 napon belül saját költségén gondoskodni köteles. A felszámoló az ingóság őrzéséért, tárolásáért költségtérítést számít fel, ha a vevő a birtokbavételre szabott határidőt túllépi, melynek összege minden megkezdett naptári nap után 10. 000,- Ft + Áfa.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázatnak tartalmaznia kell:• A pályázó szerződéskötéshez szükséges minden adatát. Jogi személy esetén: cég név, székhely, 30 napnál nem régebbi cégkivonat, a rendelkezésre jogosult képviselő aláírási címpéldánya. Elektronikus elérhetőség és a telefonszám. Magánszemély esetén: név, születési hely, idő, anyja neve, személyi igazolvány száma, adóazonosító jele, lakcíme, továbbá a pályázó telefon - és faxszáma, e-mail elérhetősége. Cég esetén, csak cégszerű aláírást fogad el a felszámoló hitelesnek, magánszemély pályázó esetén két tanú aláírásával kell hitelesíteni, hogy a pályázó pályázatát személyesen írta alá.• Külföldi pályázó esetén a fenti dokumentumok hitelesített magyar nyelvű fordítását és magyar kézbesítési megbízott megjelölését kérjük. • Amennyiben pályázó meghatalmazott útján nyújtja be ajánlatát, a meghatalmazott igénybevételére vonatkozóan a Pp. (2016. évi CXXX. tv.) 64-70. § -ban foglalt jogszabályok az irányadók.• A megpályázott vagyonelemekért felajánlott vételár összegét, a vételár megfizetésének módját, határidejét, amely nem lehet több, mint az adásvételi szerződés megkötését követő 30 naptári nap.• Az ajánlati biztosíték befizetéséről szóló igazolást, továbbá nyilatkozni kell arról is, hogy a befizetett ajánlati biztosítékot – az ajánlatának el nem fogadása esetén – milyen számlára kéri visszautalni a pályázó.• A pályázat benyújtásának határidejétől számított 60 napos ajánlati kötöttség vállalását.• Nyilatkozatot arról, hogy a tenderfüzetben meghatározott tartalommal adás-vételi szerződést köt az értékelési jegyzőkönyv EÉR-be történő feltöltését követő 30 napon belül.• Nyilatkozatot a kellékszavatosság, a garanciális igény érvényesíthetősége kizárásának tudomásul vételéről.• Nyilatkozatot arról, hogy vele szemben nem állnak fenn a Cstv. 49. § (3) és (3b) bekezdésben meghatározott kirázó feltételek.• A megajánlott vételár fedezetének hitelt érdemlő igazolását.• Nyilatkozatot, hogy sikertelen pályázat esetén, milyen bankszámlára lehet a bánatpénzt visszautalni.• Nyilatkozatot, hogy elfogadja-e az e-mailen keresztül történő értesítést, amennyiben igen, azt milyen e-mail címre kéri, amelyet adjon meg.• Nyilatkozni kell továbbá arról, hogy a pályázó az adásvételi szerződés szerkesztésének és ellenjegyzésének ügyvédi költségét megtéríti. A szerződést a felszámoló által meghatározott ügyvédi iroda készíti. A szerződéskötés jogi eljárásának költsége a bruttó vételár 2%-a +ÁFA, de minimum 100.000 Ft. A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani, melyeket a KRÍZIS KONTROLL KFT. által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikusan lehet megtenni.A pályázat benyújtásának kezdő időpontja a Cégközlönybeli közzétételtől számított 15. nap 8:00 óra.A pályázat benyújtásának záró időpontja a pályázat benyújtásának kezdő időpontját követő 15. nap 16:00 óra.A pályázatok kiértékelésére a pályázat benyújtásának záró időpontját követő 20 napon belül kerül sor.

    A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatosan felmerülő minden költség, díj és illeték a nyertes pályázót terheli.
    A Cstv. 49/A. § (4) bekezdése értelmében több megfelelő, közel azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) ajánlat esetén ártárgyalásra kerül sor az EÉR rendszerének igénybevételével. A rendszer üzenettel tájékoztatja az ártárgyalásra meghívott pályázókat az ártárgyalás fordulójának kezdő és záró időpontjáról.
    Az elővásárlási jog gyakorlását [Cstv. 49/C. § (3) bekezdés] nem lehet az ajánlati biztosíték megfizetésétől függővé tenni. [237/2009. (X.20) Korm. rendelet 2. § -nak (8) bekezdése]. A felszámoló az elektronikus értékesítés érvényességének és eredményességének megállapítását követően a nyertes ajánlatot bemutatja az elővásárlási joggal rendelkezőknek, az őket megillető sorrendben, annak érdekében, hogy nyilatkozzanak: kívánnak-e élni elővásárlási jogukkal.
    A felszámoló felhívja a Cstv. 49/C §- ában meghatározott elővásárlási jogosultak figyelmét arra, hogy elővásárlási jogukat a jelen pályázati eljárás keretében gyakorolhatják a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 27. § (4) bekezdés szerint.
    17/2014 (II.3.) Kormányrendeletet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek:
    jelen közlemény a meghirdetett vagyonelemek második hirdetése (a minimálár a becsérték 70%-a).

    Elővásárlási jogosultak kizárólag a nyilvános pályázat időszakában, a lejárat napjáig jelenthetik be elővásárlási szándékukat.
    A felszámoló részére a pályázati kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa, vagy ha a körülmények indokolják, a pályázatot visszavonja, és új pályázat kiírásáról, vagy árverés alkalmazásáról döntsön.
    A 237/ 2009. (X.20.) Korm. r. 2. § (2) bek. szerinti értékesítési tájékoztatásnak eleget tett. A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban a hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszeren keresztül, elektronikus úton kéri a pályázatok benyújtását.
    A legmagasabb ajánlati ár az elsődleges értékesítési szempont.
    A hirdetményben közzétett minimálár alatti vételi ajánlat a felszámoló részéről nem elfogadható.
    A pályázattal kapcsolatosan a pályázónál felmerülő költségek – a pályázat sikerétől függetlenül - a pályázót terhelik, ide értve a mindenkor hatályos jogszabályok szerint fizetendő adókat és illetékeket, valamint a szerződés elkészítésének, ellenjegyzésének díját.
    Az Eladóval szembeni hitelezői követelések vételárba történő beszámítására nincs lehetőség.
    A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján –elővásárlásra jogosultról van tudomása.
    A felszámoló a kellékszavatosságot és a garanciát teljes körűen kizárja.
    A nyomtatók működés képtelenek.

    A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bekezdés szerinti feltétel fennáll.

    A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P2606571/tetelek.pdf

    1 Tétel
  5. Pályázat - SERO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.„f.a.”

    követelés

    Pályázat kezdete
    2022. 02. 04. | 08:00
    Pályázat vége
    2022. 02. 19. | 16:00
    Becsérték
    135 082 405 Ft
    Minimálár
    67 541 203 Ft

    Pályázati Hirdetmény

    A(z) Krízis Kontroll Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-173701, székhely: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2, levelezési cím: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2), mint a(z) SERO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 1309088383, székhely: 2100 Gödöllő, Eperjes utca 11..) Budapest Környéki Törvényszék 11.Fpk.13-15-000288/101.. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2022. január 20. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

    nyilvános pályázati felhívás


    útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós követelését.

    A pályázat adatai:
    A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be: https://eer.gov.hu/palyazat/P2606561
    A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja: 2022. február 4. 08 óra 00 perc
    A pályázatok benyújtásának határideje: 2022. február 19. 16 óra 00 perc

    Ajánlati biztosíték összege: 4 252 472 forint.

    Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: A pályázónak a megpályázott vagyonelem tekintetében meghatározott ajánlati biztosítékot (bánatpénzt) a pályázat benyújtása előtt be kell fizetnie a felszámoló szervezet OTP Bank Nyrt.-nél vezetett elkülönített 11744034-20065465 számú bankszámlájára.

    A közlemény rovatban kérjük feltüntetni: „SERO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. "f. a." ajánlati biztosíték”.


    Az ajánlati biztosíték fizetési kötelezettség csak abban az esetben tekintendő teljesítettnek, ha az ajánlati biztosíték teljes összege az értékesítés megkezdése előtt legkésőbb 24 órával az előbbiekben megadott bankszámlán hiánytalanul jóváírásra kerül.

    Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: az ajánlati biztosíték megfizetése feltétele a pályázaton való részvételnek, mindezt az EÉR rendelet 13. § (2) és (3) bekezdései szerint, illetve a Cstv. és az Ért. Korm.rendeletben foglaltak alapján alkalmazza a felszámolóbiztos.
    Az árverési előleg vagy a pályázati ajánlati biztosíték megfizetésekor a licitálónak a banki utalási közleményében fel kell tüntetnie az értékesítés EÉR azonosító számát, valamint az azt tartalmazó értékesítésre jelentkezéskor kapott „F” betűvel kezdődő, felhasználó azonosító számát (pl.: P2504545F01).
    Az átutalásról szóló bizonylatot a pályázati anyaghoz csatolni kell. A befizetések és a szabályzatban előírt feltételek nem teljesülése esetén a szabálytalanul eljáró pályázót az értékesítő az értékesítésből kizárja, és részére a megfizetett ajánlati biztosítékot visszautalja.
    Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosíték a nyertes pályázónál a vételárba beszámításra kerül, a többi pályázó esetében pedig az ajánlati biztosíték teljes összege az eredményhirdetés napjától - a Cstv. 49/A.§(4) bekezdése szerinti ártárgyalás esetén, az ártárgyalás eredményhirdetésének napjától - számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.
    Ha pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosíték teljes összege a pályázóknak az eredményhirdetéstől számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.
    Ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, az ajánlati biztosítékot a pályázó elveszíti, a Kiíró ezt az összeget az értékesítési bevétel részeként számolja el.
    A felszámoló az ajánlati biztosíték után kamatot nem fizet.

    A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

    az Adós Társaság 135.082.405- Ft, azaz százharmincötmillió-nyolcvankétezer-négyszázöt forint összegű, a Bel Trading and Consulting Ltd. (Republic of Seychelles) (székhelye:1st Floor Allied Plaza, Francis Rachel Street, P.o.Box 1289, Victoria, Mahe, Republic of Seychelles) kötelezettel szemben fennálló, lejárt követelését.

    A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 135 082 405 forint.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) minimálára összesen: 67 541 203 forint. (a becsérték 50%-a)

    A minimálár csökkentését az érdekeltek írásban nem ellenezték.


    1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: követelés

    A követelés összege: 135 082 405
    Lejárati ideje: Lejárt (1 éven túl)
    Számviteli besorolása: Vevőkövetelés
    A követelés kötelezettje: Más gazdálkodó
    A követelés biztosított-e: nem
    Becsértéke: 135 082 405 forint

    A vagyontárgy(ak) megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A meghirdetett követelésről érdeklődni az EÉR rendszer felületén keresztül lehet. A rendelkezésre álló anyagokról 4625 Záhony, Ady Endre út 13. szám alatt lehet érdeklődni.

    ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: Az Áfa-ra vonatkozóan a hatályos jogszabályok az irányadók, a pályázati irányárak az Áfa-t nem tartalmazzák. A pályázat során a pályázók nettó értéken pályáznak.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja: Az érvényesnek nyilvánított pályázatok közül az a pályázat nyer, mely a vételár, a fizetés módja, és a fizetési határideje szempontjából a felszámoló által elfogadható, legelőnyösebb ajánlatot tartalmazza. Ennek elbírálása során a vételár összegét súlyozottabban veszi figyelembe a felszámolóbiztos.

    Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetése átutalással történhet, az adásvételi szerződés aláírását követő 30 napon belül, az Adós Társaság előzőekben megjelölt bankszámlájára.Részletfizetési lehetőség nincs.

    Részletfizetési lehetőség: nincs

    A szerződéskötés határideje: Az adásvételi szerződés megkötésére a pályázat eredményének közlésétől számított 30 napon belül kerül sor, melynek időpontjáról a felszámoló írásban értesíti a nyertes pályázót. A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történő a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1% -nak megfelelő jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a vételárnak. A megkötendő adásvételi szerződésre a magyar jog az irányadó.

    A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A nyertes pályázó, a követelés tulajdonjogát a vételár kiegyenlítésével szerzi meg és lép az követelés birtokába.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázatnak tartalmaznia kell:• A pályázó szerződéskötéshez szükséges minden adatát. Jogi személy esetén: cég név, székhely, 30 napnál nem régebbi cégkivonat, a rendelkezésre jogosult képviselő aláírási címpéldánya. Elektronikus elérhetőség és a telefonszám. Magánszemély esetén: név, születési hely, idő, anyja neve, személyi igazolvány száma, adóazonosító jele, lakcíme, továbbá a pályázó telefon - és faxszáma, e-mail elérhetősége. Cég esetén, csak cégszerű aláírást fogad el a felszámoló hitelesnek, magánszemély pályázó esetén két tanú aláírásával kell hitelesíteni, hogy a pályázó pályázatát személyesen írta alá.• Külföldi pályázó esetén a fenti dokumentumok hitelesített magyar nyelvű fordítását és magyar kézbesítési megbízott megjelölését kérjük feltüntetni.• Amennyiben pályázó meghatalmazott útján nyújtja be ajánlatát, a meghatalmazott igénybevételére vonatkozóan a Pp (2016. évi CXXX. tv.) 64-70. §- ában foglalt jogszabályok az irányadók.• Külföldi szervezet esetén nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a szerződéskötésig az ingatlan nyilvántartásba történő bejegyzéshez szükséges iratokat, így különösen az Inytv. (1997. évi CXLI. tv.) 36. és 37. §-ában foglaltak szerinti dokumentumokat átadja.• A megvásárolni kívánt vagyonelem pontos megnevezését (tárgyakat, ingóságokat, készletet, követelést stb.).• A megpályázott vagyonelemért (követelésért) felajánlott vételár összegét, a vételár megfizetésének módját, határidejét, amely nem lehet több mint az adásvételi szerződés megkötését követő 30 naptári nap.• Az ajánlati biztosíték befizetéséről szóló igazolást, továbbá nyilatkozni kell arról is, hogy a befizetett ajánlati biztosítékot – az ajánlatának el nem fogadása esetén – milyen bankszámlára kéri visszautalni a pályázó.• A pályázat benyújtásának határ idejétől számított 60 napos ajánlati kötöttség vállalását.• Nyilatkozatot arról, hogy a hirdetményben meghatározott tartalommal ad��s-vételi szerződést köt az értékelési jegyzőkönyv EÉR-be történő feltöltését követő 30 napon belül.• Nyilatkozatot a kellékszavatosság, a garanciális igény érvényesíthetősége kizárásának tudomásul vételéről.• Nyilatkozatot arról, hogy vele szemben nem állnak fenn a Cstv. 49. § (3) és (3b) bekezdésben meghatározott kizáró feltételek.• A megajánlott vételár fedezetének hitelt érdemlő igazolását, melyhez banki igazolás szükséges.• Nyilatkozatot, hogy elfogadja-e az e-mailen keresztül történő értesítést, amennyiben igen, azt milyen e-mail címre kéri, amelyet adjon meg.• Nyilatkozni kell továbbá arról, hogy a pályázó az adásvételi szerződés szerkesztésének és ellenjegyzésének ügyvédi költségét megtéríti. A szerződést a felszámoló által meghatározott ügyvédi iroda készíti. A szerződéskötés jogi eljárásának költsége a bruttó vételár 2%-a +ÁFA, de minimum 100.000 Ft. +Áfa.A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani, melyeket a Krízis Kontroll Vagyonkezelő Kft. által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikusan nyújtható be.A pályázat benyújtásának kezdő időpontja a Cégközlönybeli közzétételtől számított 16. nap 8:00 óra.A pályázat benyújtásának záró időpontja a pályázat benyújtásának kezdő időpontját követő 15. nap 16:00 óra.A pályázatok kiértékelésére a pályázat benyújtásának záró időpontját követő 20 napon belül kerül sor.

    A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A felszámoló a kellékszavatosságot és a garanciát teljes-körűen kizárja.
    A tulajdonjogot szerző fél a nyilvános értékesítésen az Adóssal, mint Eladóval szemben beszámítással nem élhet.
    Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatosan felmerülő minden költség, díj és illeték a nyertes pályázót terheli.
    A felszámoló részére a pályázati kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa, vagy ha a körülmények indokolják, a pályázatot visszavonja, és új pályázat kiírásáról, vagy árverés alkalmazásáról döntsön.
    A felszámoló felhívja a Cstv. 49/C § -ban meghatározott elővásárlási jogosultak figyelmét arra, hogy elővásárlási jogukat a jelen pályázati eljárás keretében gyakorolhatják a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 27. § (4) bekezdés szerint.
    17/2014 (II.3.) Kormányrendeletet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: jelen közlemény a meghirdetett vagyonelem harmadik hirdetése (a minimál ár a becsérték 50%-a).
    A felszámoló a 237/ 2009. (X.20.) Korm. r. 2. § (2) bek. szerinti értékesítési tájékoztatásnak eleget tett. A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban a hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül, elektronikus úton kéri a pályázatok benyújtását.
    A Cstv. 49/A. § (4) bekezdése értelmében több megfelelő, közel azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) ajánlat esetén ártárgyalásra kerül sor az EÉR rendszerének igénybevételével. A rendszer üzenettel tájékoztatja az ártárgyalásra meghívott pályázókat az ártárgyalás fordulójának kezdő és záró időpontjáról.
    A hirdetményben közzétett minimálár alatti vételi ajánlat a felszámoló részéről nem elfogadható.
    A pályázattal kapcsolatosan a pályázónál felmerülő költségek – a pályázat sikerétől függetlenül - a pályázót terhelik, ideértve a mindenkor hatályos jogszabályok szerint fizetendő adókat és illetékeket, valamint a szerződés elkészítésének, ellenjegyzésének díját.

    A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bekezdés szerinti feltétel fennáll.

    A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P2606561/tetelek.pdf

    1 Tétel
  6. Pályázat - SERO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.„f.a.”

    egyedi számítástechnikai rendszer, szoftver

    Pályázat kezdete
    2022. 02. 04. | 08:00
    Pályázat vége
    2022. 02. 19. | 16:00
    Becsérték
    29 543 000 Ft
    Minimálár
    29 543 000 Ft

    Pályázati Hirdetmény

    A(z) Krízis Kontroll Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-173701, székhely: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2, levelezési cím: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2), mint a(z) SERO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 1309088383, székhely: 2100 Gödöllő, Eperjes utca 11.) Budapest Környéki Törvényszék 11.Fpk.13-15-000288/101.. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2022. január 20. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

    nyilvános pályázati felhívás


    útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

    A pályázat adatai:
    A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be: https://eer.gov.hu/palyazat/P2606542
    A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja: 2022. február 4. 08 óra 00 perc
    A pályázatok benyújtásának határideje: 2022. február 19. 16 óra 00 perc

    Ajánlati biztosíték összege: 1 086 290 forint.

    Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: A pályázónak a megpályázott vagyonelemek tekintetében meghatározott ajánlati biztosítékot a pályázat benyújtása előtt be kell fizetnie, a felszámoló szervezet OTP Bank Nyrt.-nél vezetett elkülönített 11744034-20065465 számú bankszámlájára.

    A közlemény rovatban kérjük feltüntetni: „SERO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. "f. a." ajánlati biztosíték”.

    Az ajánlati biztosíték fizetési-kötelezettség csak abban az esetben tekintendő teljesítettnek, ha az ajánlati biztosíték teljes összege az értékesítés megkezdése előtt legkésőbb 24 órával az előbbiekben megadott bankszámlán hiánytalanul jóváírásra kerül az ajánlati biztosíték teljes összege.

    Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: az ajánlati biztosíték megfizetése feltétele a pályázaton való részvételnek, mindezt az EÉR rendelet 13. § (2) és (3) bekezdései szerint, illetve a Cstv. és az Ért. Korm.rendeletben foglaltak alapján alkalmazza a felszámolóbiztos.
    Az árverési előleg vagy a pályázati ajánlati biztosíték megfizetésekor a licitálónak a banki utalási közleményében fel kell tüntetnie az értékesítés EÉR azonosító számát, valamint az azt tartalmazó értékesítésre jelentkezéskor kapott „F” betűvel kezdődő, felhasználó azonosító számát (pl.: P2504545F01).
    Az átutalásról szóló bizonylatot a pályázati anyaghoz csatolni kell. A befizetések és a szabályzatban előírt feltételek nem teljesülése esetén a szabálytalanul eljáró pályázót az értékesítő az értékesítésből kizárja, és részére a megfizetett ajánlati biztosítékot visszautalja.
    Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosíték a nyertes pályázónál a vételárba beszámításra kerül, a többi pályázó esetében pedig az ajánlati biztosíték teljes összege az eredményhirdetés napjától - a Cstv. 49/A.§(4) bekezdése szerinti ártárgyalás esetén, az ártárgyalás eredményhirdetésének napjától - számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.
    Ha pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosíték teljes összege a pályázóknak az eredményhirdetéstől számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.
    Ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, az ajánlati biztosítékot a pályázó elveszíti, a Kiíró ezt az összeget az értékesítési bevétel részeként számolja el.
    A felszámoló az ajánlati biztosíték után kamatot nem fizet.

    A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

    Egyedi számítástechnikai rendszer, szoftver.

    A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 29 543 000 forint.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) minimálára összesen: 29 543 000 forint. (a becsérték 100%-a)

    A minimálár csökkentését az érdekeltek írásban nem ellenezték.


    1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: egyedi számítástechnikai rendszer, szoftver

    Típus: Egyéb
    Állapot: Átlagos
    Tehermentes: igen
    Mennyisége: 1 db
    Becsérték: 59 086 000 forint

    Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A meghirdetett immateriális javak megtekinthetőségéről érdeklődni az EÉR rendszer felületén lehet.

    ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: Az ÁFA-ra vonatkozóan a hatályos jogszabályok az irányadók, a pályázati irányárak az ÁFA-t nem tartalmazzák. A pályázat során a pályázók nettó értéken pályáznak.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja: Az érvényesnek nyilvánított pályázatok közül az a pályázat nyer, amely a vételár, a fizetés módja, és a fizetési határideje szempontjából a felszámoló által elfogadható, legelőnyösebb ajánlatot tartalmazza. Ennek elbírálása során a vételár összegét súlyozottabban veszi figyelembe a felszámolóbiztos.

    Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetése átutalással történhet, az adásvételi szerződés aláírását követő 30 napon belül.

    Részletfizetési lehetőség nincs.

    Részletfizetési lehetőség: nincs

    A szerződéskötés határideje: Az adásvételi szerződés megkötésére a pályázat eredményének közlésétől számított 30 napon belül kerül sor, melynek időpontjáról a Felszámoló írásban, e-papíron, e-mailben értesíti a nyertes pályázót. A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszert üzemeltető számára történt és a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1% -nak megfelelő mértékű jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a vételárnak. A megkötendő adásvételi szerződésre a magyar jog szabályai az irányadók.

    A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje:
    A nyertes pályázó a megvásárolt immateriális javak birtokbavételéről a vételár kiegyenlítésének napjától számított maximum 15 napon belül saját költségén gondoskodni köteles. A felszámoló az immateriális javak őrzéséért, tárolásáért költségtérítést számít fel, ha a vevő a birtokbavételre szabott határidőt túllépi, melynek összege minden megkezdett nap után 10. 000,- Ft + ÁFA.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázatnak tartalmaznia kell:• A pályázó szerződéskötéshez szükséges minden adatát. Jogi személy esetén: cég név, székhely, 30 napnál nem régebbi cégkivonat, a rendelkezésre jogosult képviselő aláírási címpéldánya. Elektronikus elérhetőség és a telefonszám. Magánszemély esetén: név, születési hely, idő, anyja neve, személyi igazolvány száma, adóazonosító jele, lakcíme, továbbá a pályázó telefon - és faxszáma, e-mail elérhetősége. Cég esetén, csak cégszerű aláírást fogad el a felszámoló hitelesnek, magánszemély pályázó esetén két tanú aláírásával kell hitelesíteni, hogy a pályázó pályázatát személyesen írta alá.• A megpályázott vagyontárgyért felajánlott vételár összegét, a vételár megfizetésének módját, határidejét, amely nem lehet több mint az adásvételi szerződés megkötését követő 30 naptári nap.• Az ajánlati biztosíték befizetéséről szóló igazolást, továbbá nyilatkozni kell arról is, hogy a befizetett ajánlati biztosítékot – az ajánlatának el nem fogadása esetén – milyen számlára kéri visszautalni a pályázó.• A pályázat benyújtásának határidejétől számított 60 napos ajánlati kötöttség vállalását.• Nyilatkozatot arról, hogy a tenderfüzetben meghatározott tartalommal adás-vételi szerződést köt az értékelési jegyzőkönyv EÉR-be történő feltöltését követő 30 napon belül.• Nyilatkozatot a kellékszavatosság, a garanciális igény érvényesíthetősége kizárásának tudomásul vételéről.• Nyilatkozatot arról, hogy vele szemben nem állnak fenn a Cstv. 49. § (3) és (3b) bekezdésben meghatározott kirázó feltételek.• A megajánlott vételár fedezetének hitelt érdemlő igazolásként, banki igazolás bemutatása szükséges.• Nyilatkozatot, hogy elfogadja-e az e-mailen keresztül történő értesítést, amennyiben igen, azt milyen e-mail címre kéri, amelyet adjon meg. • Nyilatkozni kell továbbá arról, hogy a pályázó az adásvételi szerződés szerkesztésének és ellenjegyzésének ügyvédi költségét megtéríti. A szerződést a felszámoló által meghatározott ügyvédi iroda készíti. A szerződéskötés jogi eljárásának költsége a bruttó vételár 2%-a +ÁFA, de minimum 100.000 Ft. A Felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani, melyeket a KRÍZIS KONTROLL Kft. által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikusan nyújtható be.A pályázat benyújtásának kezdő időpontja a Cégközlönybeli közzétételtől számított 15. nap 8:00 óra.A pályázat benyújtásának záró időpontja a pályázat benyújtásának kezdő időpontját követő 15. nap 16:00 óra.A pályázatok kiértékelésére a pályázat benyújtásának záró időpontját követő 20 napon belül kerül sor.

    A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A 237/2009 (X.20) Kormányrendelet 4 § (2d) bekezdése alapján új becsérték került megállapításra. Oka: A három nyilvános pályázat során ajánlat nem érkezett. A felszámoló a 4. pályázatkor új becsértéket állapított meg a felszámoló, melyet a hitelezők nem elleneztek. A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján –elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.
    A felszámoló a kellékszavatosságot és a garanciát teljes-körűen kizárja.
    Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatosan felmerülő minden költség, díj és illeték a nyertes pályázót terheli.
    A Cstv. 49/A. § (4) bekezdése értelmében több megfelelő, közel azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) ajánlat esetén ártárgyalásra kerül sor az EÉR rendszerének igénybevételével. A rendszer üzenettel tájékoztatja az ártárgyalásra meghívott pályázókat az ártárgyalás fordulójának kezdő és záró időpontjáról.
    Az elővásárlási jog gyakorlását [Cstv. 49/C. § (3) bekezdés] nem lehet az ajánlati biztosíték megfizetésétől függővé tenni. [237/2009. (X.20) Korm. rendelet 2. § - ának (8) bekezdése]. A felszámoló az elektronikus értékesítés érvényességének és eredményességének megállapítását követően a nyertes ajánlatot bemutatja az elővásárlási joggal rendelkezőknek, az őket megillető sorrendben, annak érdekében, hogy nyilatkozzanak: kívánnak-e élni elővásárlási jogukkal.
    Elővásárlási jogosultak kizárólag a nyilvános pályázat időszakában, a lejárat napjáig jelenthetik be elővásárlási szándékukat.
    A felszámoló részére a pályázati kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa és új pályázat kiírásáról, vagy árverés alkalmazásáról döntsön.
    Az Eladóval szembeni hitelezői követelések vételárba történő beszámítására nincs lehetőség.
    17/2014 (II.3.) Kormányrendeletet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek:
    jelen közlemény a meghirdetett vagyonelem negyedik hirdetése (a minimál ár az új becsérték 100%-a).

    A 237/ 2009. (X.20.) Korm. r. 2. § (2) bek. szerinti értékesítési kötelezettség fennáll. A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban a hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszeren keresztül (EÉR), elektronikus úton kéri a pályázatok benyújtását.

    A RollCom Project az Adós Társaság saját fejlesztésű szoftvere, amelyet kutatás-fejlesztés témában a BlueGiga és Bluetooth technológián alapuló Access Server-ére épített.

    A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bekezdés szerinti feltétel fennáll.

    A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P2606542/tetelek.pdf

    1 Tétel
  7. Pályázat - InnerIT Kft. „f.a.”

    1. Technológiai gépek, eszközök. 2. Irodai berendezés 3. Tehergépkocsi, PHU-680 forgalmi rendszámú Dacia Dokker

    Pályázat kezdete
    2022. 02. 05. | 08:00
    Pályázat vége
    2022. 02. 20. | 12:00
    Becsérték
    4 792 500 Ft
    Minimálár
    2 396 250 Ft

    Pályázati Hirdetmény

    A(z) Auditinfo Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-266648, székhely: 1119 Budapest, Petzvál József utca 56., levelezési cím: 1119 Budapest, Petzvál József utca 56.), mint a(z) InnerIT Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 01 09 276490, székhely: 1112 Budapest, Cirmos utca 6. 5 em. 29) Fővárosi Törvényszék 9.Fpk.2259/2020/10. . sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2022. január 20. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

    nyilvános pályázati felhívás


    útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós vagyona egészét vagy telephelye eszközeinek összességét.

    A pályázat adatai:
    A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be: https://eer.gov.hu/palyazat/P2605713
    A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja: 2022. február 5. 08 óra 00 perc
    A pályázatok benyújtásának határideje: 2022. február 20. 12 óra 00 perc

    Ajánlati biztosíték összege: 239 000 forint.

    Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje:
    Az ajánlati biztosíték összege 237/2009. (X.20.) Korm. rendelete alapján került kiszámításra. A kiszámított ajánlati biztosítékot a felszámolóként eljáró AUDITINFO Tanácsadó Kft. MKB Bank Zrt.-nél vezetett 10300002-10585749-49020026 számú bankszámlájára kell megfizetni. A pályázati ajánlati biztosíték megfizetésekor a pályázónak a banki utalási közleményében fel kell tüntetnie az értékesítés EÉR azonosító számát, valamint az azt tartalmazó értékesítésre jelentkezéskor kapott „F” betűvel kezdődő, felhasználó azonosító számát. Az ajánlati biztosítéknak az értékesítés megkezdése előtt legkésőbb 24 órával meg kell érkeznie az értékesítési hirdetményben szereplő pénzforgalmi jelzőszámra. A pályázati ajánlati biztosíték befizetésére adott határidő leteltét követően, de az értékesítés megkezdése előtti 24 órán belül az értékesítő ellenőrzi a bankszámlaszámra érkezett befizetéseket és elektronikusan engedélyezi a licitáló részére az értékesítésen történő részvételt.

    Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: A pályázati felhívást kiíró felszámoló az esetleges felmerülő bankköltségekkel, árfolyamkülönbségekből adódó veszteségekkel, hiányokkal kapcsolatos hivatkozásokat nem fogad el. A pályázatban nyilatkozni kell arról is, hogy a befizetett ajánlati biztosítékot - ajánlatának el nem fogadása esetén - milyen bankszámlára kéri visszautalni a pályázó.A szabálytalanul eljáró pályázót a felszámoló az eljárásból kizárja, az átutalt pályázati biztosítékot visszautalja. Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot a felszámoló 8 munkanapon belül visszautalja. Ha a pályázati eljárás eredményes, a felszámoló az ajánlati biztosítékot nyertes pályázónál a vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlati biztosíték az eredményhirdetés napjától – a Cstv. 49/A.§.(4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától – számított 8 munkanapon belül visszautalja.
    Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben veszíti el, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg.

    A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

    1. tétel: Technológiai gépek, eszközök

    Szünetmentes tápegység I. Típus: APC Back - UPS BE 400 GR
    Szünetmentes tápegység II. Típus: APC Back - UPS BE 700 GR
    Router Típus: ASUS RT-AC55U
    Számítógép I. Típus: Dell PV Optilex 3040 SFF
    Számítógép II. Típus: Dell XPS 8900
    Evolis pebble nyomtató
    Kártyanyomtató kétoldalas laminálóval Típus: HDP 5600
    Kártyanyomtató kétoldalas laminálóval Típus: HDP 8500
    iPhone SE 16GBSL mobiltelefon 2 db
    Leaser gravírozó
    LED televízió LG 42LN570S FULL HD Smart
    SYNOLOGY disk Station Ds 916 szerver számítógép
    TP Link UH 7200 7 pontos USB 3.0 HUB
    Z3e matrica dombornyomó gép
    Macbook Air 13 128GB SSD Notebook
    Vezeték nélküli billentyűzet Típus: Logitech K330
    Optikai egér Típus: Logitech M215
    Monitor Típus: Dell SE2416H Led monitor
    Nyomtató Típus: HP officejet Pro 8620
    Műanyagkártya (4000 db)
    Transzfer film (64 db)

    Terhek: zálogjog, MFB Zrt.
    Becsértéke: nettó 2.727.000.-Ft

    2. tétel: Irodai berendezés

    Íróasztal Típus: aberdin
    Szék Típus: műbőr főnöki
    Szék Típus: Yoly
    Irodai polc Típus: Kallak
    Irodai szék Típus: Radó forgószék
    Tárgyalóasztal
    Vízforraló Típus: THWK 3209S

    Becsértéke: nettó 65.500.-Ft

    3. tétel: Kistehergépjármű

    Forgalmi rendszám: PHU-680
    Gyártmány: Dacia
    Típus: SD
    Kereskedelmi leírás: Dokker
    Gyártás éve: 2017
    Motorszám/kód: K9KE626D169855
    Hengerűrtartalom: 1 461 cm³
    Teljesítmény: 66 kW
    Futásteljesítmény: 22.700
    Állapota: Forgalomból kivont, átlagos, médiaegysége hitelesítési kódot kér, melyet a felszámoló nem ismer.
    Terhek: zálogjog, MFB Zrt., NAV

    Becsértéke: 2.000.000.-Ft

    A felszámoló a fenti (1-3. tétel) vagyonelemeket kizárólag egyben kívánja értékesíteni.

    A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 4 792 500 forint.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) minimálára összesen: 2 396 250 forint. (a becsérték 50%-a)

    A minimálár csökkentését az érdekeltek írásban nem ellenezték.


    1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Technológiai gépek, eszközök

    Típus: Műszaki cikk
    Tehermentes: nem MFB Zrt., NAV
    Mennyisége: 4 083 db
    Becsérték: 2 727 000 forint

    2. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Irodai berendezés

    Típus: Irodagép, irodaszer
    Tehermentes: nem MFB zrt
    Mennyisége: 7 db
    Becsérték: 65 500 forint

    3. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Kistehergépjármű

    Típus: Jármű
    Márka: Dacia
    Modell: SD Dokker
    Jármű típusa: Haszongépjármű
    Tehermentes: nem MFB Zrt., NAV
    Mennyisége: 1 db
    Becsérték: 2 000 000 forint

    A vagyontárgy(ak) megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A felszámoló által értékesíteni kívánt vagyonelem(ek) jelen hirdetmény Cégközlönyben történő közzétételét követő 12. napon (munkaszüneti nap esetén az azt követő napon), az iroda@auditinfo.hu e-mail címen történő előzetes regisztrációt és a regisztráció felszámoló általi visszaigazolását követően, 9:00–11:00 óra közti időpontokban tekinthető(k) meg Baján.

    ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: Az értékesítésre a mindenkor hatályos ÁFA tv. megfelelő rendelkezései irányadóak. A vagyonelem(ek) vételárát ÁFA terheli, melynek megfizetésére a vevő köteles, gazdálkodó szervezet esetén a fordított ÁFA-fizetés szabályai szerint.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja: A felszámoló a pályázati ajánlatokat a felkínált vételárak nagysága szerinti sorrendbe állítja, figyelmen kívül hagyva az érvénytelen ajánlatokat. A vásárlásra jogosult kiválasztásánál a kiemelt szempont az ajánlati ár nagysága.

    Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetésének módja banki átutalás, határideje az adásvételi szerződés megkötésétől számított 15 nap. A vevő az ajánlati biztosítékon felül fennmaradó vételárat átutalással, egy összegben köteles megfizeti eladó részére. A tulajdonjogot szerző fél a nyilvános értékesítésen az adóssal, mint eladóval szemben beszámítással nem élhet.

    Részletfizetési lehetőség: nincs

    A szerződéskötés határideje: Szerződéskötésre a pályázat elbírálását követő 60 napon belül kerül sor. A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történt és a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1%-os jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a teljes vételárnak. A felszámoló a vételár teljes kiegyenlítéséig az értékesítendő vagyon vonatkozásában a tulajdonjogot korlátozás nélkül fenntartja.

    A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A vagyontárgyak birtokbavételéről és elszállításáról vevő a saját költségén, a teljes vételár megfizetésétől számított 15 napon belül köteles gondoskodni.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A felszámoló a pályázati ajánlatokat a felkínált vételárak nagysága szerinti sorrendbe állítja, figyelmen kívül hagyva az érvénytelen ajánlatokat. A vásárlásra jogosult kiválasztásánál a kiemelt szempont az ajánlati ár nagysága. A pályázatok bontására a pályázati határidő lejártát követő 8 napon belül kerül sor. Az értékelésről készült jegyzőkönyvet a pályázatbontástól számított 20 napon belül a felszámoló elkészíti és az eredmény az EÉR felületén közzétételre kerül. A felszámoló több megfelelő azonos értékű (vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-al eltérő pályázat esetén) nyilvános ártárgyalás tart. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerének igénybevételével, üzenet útján értesíti az online ártárgyalási fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról az érdekelteket. Jelen hirdetményre a 237/2009 (X.20) Korm. rendelet és a 17/2014. (II.3) Korm. rendelet vonatkozó szabályai az irányadóak. Ezen a jogcímen sem a felszámolóval, sem az általa képviselt felszámolás alatt álló társasággal szemben semmilyen jogcímen igény nem érvényesíthető.A eladó és az őt képviselő felszámoló kellékszavatosságot nem vállal.Jelen értékesítési eljárás során az értékesítési hirdetmény tervezet vonatkozásában a felszámoló eleget tett a 237/2009. (X.20.) Korm. rendelet 2. § (2) bekezdése szerinti értesítési kötelezettségének, a jogosult a minimálár csökkentése ellen határidőben kifogást nem emelt. Jelen értékesítési eljárás során a vagyonelem 3. értékesítésére tesz kísérletet a felszámoló.Az adásvételi szerződés elkészítésével és ellenjegyzésével szerződő felek a felszámoló által kiválasztott ügyvédet bízzák meg, akinek munkadíját a vevő köteles megfizetni. Az ügyvédi munkadíj összege az átruházott vagyonelem nettó ellenértékének 1%-a + áfa, de legalább 20 000 Ft + áfa.

    A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A fenti vagyonelemeket a felszámoló kizárólag egyben kívánja értékesíteni.

    Az EÉR igénybevételével elektronikusan írásban benyújtott ajánlatnak az alábbiakat kell tartalmaznia:
    • a pályázó nevét, azonosító adatait,
    • cég esetén 1 hónapnál nem régebbi cégkivonatot, aláírási címpéldányt,
    • a megvásárolni kívánt vagyontárgyat,
    • a nettó vételi ár egyértelmű megjelölését, tételenként külön-külön is megjelölve
    • az ajánlott fizetési feltételeket,
    • az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását,
    • 120 napos ajánlati kötöttség vállalását,
    • tudomásulvételi nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy ha a 15 napos fizetési határidő eredménytelenül telik el, az eladó elállhat a szerződéstől,
    • kötelezettségvállaló nyilatkozat, hogy a vevő a vagyontárgyakat a vételár kifizetésétől számított legkésőbb 15 napon belül birtokba veszi,
    • a pályázók pályázatukban kötelesek nyilatkozni, hogy a pályázati kiírásban foglalt feltételeket elfogadják,
    • a pályázók a pályázatukban kötelesek nyilatkozni, hogy a pályázat benyújtását megelőzően nem hagyatkoztak kizárólagosan az eladót képviselő felszámolótól származó információkra, hanem a megvásárolni kívánt vagyoni eszközöket maguk is körültekintően megvizsgálták, annak valamennyi lényeges tulajdonságát megismerték,
    • az ajánlati biztosítékon felül fennmaradó vételár rendelkezésre állásának megfelelő igazolása a pályázó részéről, (Igazolásként az erre a célra elkülönített és zárolt számlán történő pénz rendelkezésre állásának pénzügyi intézményi igazolása, vagy bankgarancia, vagy az ügyvédi letétbe helyezés hitelt érdemlő igazolása, ügyvédi letéti szerződéssel és a letéti bankszámlára történő befizetés banki igazolásával fogadható el, melyet a pályázó a pályázathoz köteles csatolni)
    • az ügyvédi munkadíj megfizetésére vonatkozó kötelezettségvállalást,
    • A pályázatban nyilatkozni kell arról is, hogy a befizetett ajánlati biztosítékot - ajánlatának el nem fogadása esetén - milyen bankszámlára kéri visszautalni a pályázó.

    Az elővásárlási jog gyakorlása érdekében a felszámoló felhívja a jogosultak figyelmét arra, hogy elővásárlási joguk fennállását és elérhetőségeiket a pályázat benyújtási határidejéig jelentsék be a felszámolónál. A bejelentés elmaradása esetén - a felszámoló által nem ismert jogosultak vonatkozásában - a felszámoló úgy tekinti, hogy az elővásárlási jogosultak elővásárlási jogukkal élni nem kívánnak, az ajánlatok közlését nem kérik.

    A kiíró fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben a pályázati kiírásban szereplő vagyonelemekre vonatkozóan a pályázati kiírás időpontjában nem ismert információ jut a tudomására, vagy egyéb az értékesítést befolyásoló ok merül fel, a pályázati kiírást visszavonja.

    A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bekezdés szerinti feltétel fennáll.

    A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P2605713/tetelek.pdf

    3 Tétel