1. Pályázat - A+E Condeserv KFT.„f.a.”

    HOV 032 frsz-ú DAF FA gyártmányú 45.180 BO 8 típusú tehergépjármű

    Pályázat kezdete
    -
    Eredménytelenítve
    -
    Becsérték
    125 000 Ft
    Minimálár
    62 500 Ft

    Pályázati Közlemény

    Eredménytelen a(z) 16.Fpk.66/2020 ügyszámú nyilvános pályázat, a MININVEST Zrt. (cégjegyzékszám: 09-10-000568, székhely: 4031 Debrecen, Szoboszlói út 50., levelezési cím: 4031 Debrecen, Szoboszlói út 50.) felszámoló által a A+E Condeserv KFT. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 04-09-014198, székhely: 5920 Csorvás, Külterület 0131.hrsz. utca 0131 hrsz.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


    Az eredménytelenség indoka: nem érkezett ajánlat

    Az értékesítő az alábbi tájékoztatást adja:
    Megteszi az intézkedéseket a megismételt értékesítés érdekében, az újabb értékesítési hirdetmény az előző hirdetmény ügyszámán kerül közzétételre.
    1 Tétel
  2. Pályázat - Mészáros Díszfaiskola KFT.„f.a.”

    Vetőgép

    Pályázat kezdete
    -
    Eredménytelenítve
    -
    Becsérték
    1 600 000 Ft
    Minimálár
    800 000 Ft

    Pályázati Közlemény

    Eredménytelen a(z) 2.Fpk.83/2018. ügyszámú nyilvános pályázat, a MININVEST Zrt. (cégjegyzékszám: 09-10-000568, székhely: 4031 Debrecen, Szoboszlói út 50., levelezési cím: 4031 Debrecen, Szoboszlói út 50.) felszámoló által a Mészáros Díszfaiskola KFT. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 09-09-006412, székhely: 4028 Debrecen, Homok utca 6.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


    Az eredménytelenség indoka: nem érkezett ajánlat

    Az értékesítő az alábbi tájékoztatást adja:
    Megteszi az intézkedéseket a megismételt értékesítés érdekében, az újabb értékesítési hirdetmény az előző hirdetmény ügyszámán kerül közzétételre.
    1 Tétel
  3. Pályázat - Böszörményi Faipari Szociális Szövetkezet „f.a.”

    Faipari alapanyagok, félkész- és kész termékek, bútorok

    Pályázat kezdete
    -
    Eredménytelenítve
    -
    Becsérték
    11 421 500 Ft
    Minimálár
    5 710 750 Ft

    Pályázati Közlemény

    Eredménytelen a(z) 9.Fpk.311/2020. ügyszámú nyilvános pályázat, a MININVEST Zrt. (cégjegyzékszám: 09-10-000568, székhely: 4031 Debrecen, Szoboszlói út 50., levelezési cím: 4031 Debrecen, Szoboszlói út 50.) felszámoló által a Böszörményi Faipari Szociális Szövetkezet „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 09-02-000904, székhely: 4220 Hajdúböszörmény, Bánság tér 1.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


    Az eredménytelenség indoka: nem érkezett ajánlat

    Az értékesítő az alábbi tájékoztatást adja:
    Megteszi az intézkedéseket a megismételt értékesítés érdekében, az újabb értékesítési hirdetmény az előző hirdetmény ügyszámán kerül közzétételre.
    1 Tétel
  4. Pályázat - A+E Condeserv KFT.„f.a.”

    Tárgyi eszközök - vegyes zömében fém megmunkálásával kapcsolatos gépek, berendezések, egyéb felszerelések

    Pályázat kezdete
    -
    Eredménytelenítve
    -
    Becsérték
    2 076 900 Ft
    Minimálár
    1 038 450 Ft

    Pályázati Közlemény

    Eredménytelen a(z) 16.Fpk.66/2020 ügyszámú nyilvános pályázat, a MININVEST Zrt. (cégjegyzékszám: 09-10-000568, székhely: 4031 Debrecen, Szoboszlói út 50., levelezési cím: 4031 Debrecen, Szoboszlói út 50.) felszámoló által a A+E Condeserv KFT. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 04-09-014198, székhely: 5920 Csorvás, Külterület 0131 hrsz. utca 0131 hrsz.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


    Az eredménytelenség indoka: nem érkezett ajánlat

    Az értékesítő az alábbi tájékoztatást adja:
    Megteszi az intézkedéseket a megismételt értékesítés érdekében, az újabb értékesítési hirdetmény az előző hirdetmény ügyszámán kerül közzétételre.
    1 Tétel
  5. Pályázat - Biomass Energie Kft.„f.a.”

    23 db konténer különböző készültségi fázisú hőblokkal

    Pályázat kezdete
    2022. 07. 01. | 10:49
    Pályázat vége
    2022. 07. 16. | 10:49
    Becsérték
    91 105 000 Ft
    Minimálár
    36 442 000 Ft

    Pályázati Közlemény

    Megkezdődött a 31.Fpk.2290 ügyszámú nyilvános pályázat 2022. július 1. 10 óra 49 perckor, a Hungaro Justitia Kft. (cégjegyzékszám: 19-09-504896, székhely: 8200 Veszprém, Óváros tér 22., levelezési cím: 8201 Veszprém, Pf. 218) felszámoló által a Biomass Energie Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 01-09-961697, székhely: 1106 Budapest, Kerepesi út 115-117..) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


    Ajánlatát megteheti a pályázat oldalán: https://eer.gov.hu/palyazat/P2733025.
    1 Tétel
  6. Árverés - BARASTONE DESIGN Kft.„f.a.”

    Zászlós daru

    Árverés kezdete
    2022. 07. 16. | 08:00
    Árverés vége
    2022. 07. 31. | 16:00
    Becsérték
    800 000 Ft
    Kikiáltási ár
    800 000 Ft

    Árverési Hirdetmény

    A(z) Krízis Kontroll Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-173701, székhely: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2, levelezési cím: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2), mint a(z) BARASTONE DESIGN Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 1309175566, székhely: 2011 Budakalász, Kék Duna utca 3.) Budapest Környéki Törvényszék 4.Fpk.1460/2019/9. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2022. június 30. napján megjelent árverési hirdetménynek megfelelően

    nyilvános árverés


    útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

    Az árverés adatai:
    Az árverés helye: az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) által biztosított online felület (https://eer.gov.hu/arveres/A2774476)
    Az árverés kezdete: 2022. július 16. 08 óra 00 perc
    Az árverés vége: 2022. július 31. 16 óra 00 perc
    Kikiáltási ár (minimálár): 800 000 forint.

    Licitlépcső:
    1 millió forintig: 5 000 forint
    1 millió forint és 5 millió forint között: 30 000 forint
    5 millió forint és 20 millió forint között: 50 000 forint
    20 millió forint és 200 millió forint között: 200 000 forint
    200 millió forint és afelett: 500 000 forint

    Árverési előleg összege: 40 000 forint.

    Az árverési előleg megfizetésének módja, határideje: A licitálónak az árverésben részt vevő vagyonelem tekintetében meghatározott ajánlati biztosítékot (árverési előleg) az ajánlat tétel benyújtása előtt be kell fizetnie az adós társaság adós társaság 18203428-06037599-40010011 számú bankszámláján „BARASTONE DESIGN Gyártó és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság "f. a." és az EÉR azonosító” megjelöléssel jóváírásra kell kerülnie.
    Az árverési előleg fizetési kötelezettség csak abban az esetben tekintendő teljesítettnek, a befizetést igazoló dokumentum feltöltésén túl, ha az árverés kezdő időpontját megelőzően legkésőbb 24 órával korábban az előbbiekben megadott bankszámlán hiánytalanul jóváírásra kerül az árverési előleg teljes összege. Az átutalás költségei minden esetben a licitálót terhelik.

    Az árveréssel kapcsolatos egyéb közlemény: Az árverési előleggel kapcsolatos egyéb közlemény: az árverési előleg megfizetése feltétele az árverésen való részvételnek. Ha az árverés eredményes, az árverési előleg a nyertes ajánlattevőnek a vételárba beszámításra kerül, a többi licitáló esetében pedig az árverési előleg teljes összege az eredményhirdetés napjától számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül. Ha a szerződés a nyertes ajánlattevő, licitáló érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, ideértve azt az esetet is, ha az ajánlattevő a jelen árverési kiírásban foglalt bármely feltételt nem tartja be, vagy a nyertes ajánlattevő a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, az ajánlati biztosítékot az ajánlattevő, licitáló elveszíti, a felszámoló ezt az összeget az értékesítési bevétel részeként számolja el.
    Az árverési előleg megfizetésével a licitáló ajánlati- és fizetés kötelezettséget vállal minimálisan a kikiáltási ár, illetve a licitálás során megajánlásra kerülő vételár megfizetésére. Az ajánlati kötöttség időtartama a jelen árverési hirdetményben a teljes vételár megfizetésére kikötött határidőig áll fenn.


    A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.

    Az árverésre kerülő vagyontárgy(ak):

    Zászlós daru

    A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

    Az árverésre kerülő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 800 000 forint.


    1. tétel: Az árverésre kerülő vagyontárgy(ak) megnevezése: Zászlós daru

    Típus: Egyéb
    Állapot: Átlagos
    Tehermentes: igen
    Mennyisége: 1 db
    Becsérték: 800 000 forint

    Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Érdeklődni, az árveréssel kapcsolatban az EÉR felületén lehet.

    ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: Az Áfa-ra vonatkozóan a hatályos jogszabályok az irányadók. A kikiáltási ár nettó összegben került megjelölésre. Az árverés során a licitálók is nettó értéken pályáznak.

    Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetése csak átutalással történhet, az adásvételi szerződés aláírását követő 30 napon belül, az adós társaság előzőekben megadott bankszámlájára. Részletfizetési lehetőség nincs.

    Részletfizetési lehetőség: nincs

    A szerződéskötés határideje: Az adásvételi szerződés megkötésére az árverés eredményének közlésétől számított 30 napon belül kerül sor, melynek időpontjáról a felszámoló írásban értesíti a nyertes ajánlattevőt. A megkötendő adásvételi szerződésre a magyar jog az irányadó. Az adásvételi szerződést készítő és ellenjegyző ügyvédet a felszámoló választja ki. Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatosan felmerülő minden költség, díj és illeték a nyertes ajánlattevőt, licitálót terheli.

    A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A nyertes licitáló a megvásárolt ingóság birtokbavételéről a vételár kiegyenlítésének napjától számított maximum 15 napon belül saját költségén gondoskodni köteles. A felszámoló az ingóság őrzéséért, tárolásáért költségtérítést számít fel, ha a vevő a birtokbavételre szabott határidőt túllépi, melynek összege minden megkezdett nap után 10. 000,- Ft + Áfa.

    A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A gép gépkönyvvel nem rendelkezik.

    A felszámoló az ajánlati biztosíték, árverési előleg után kamatot nem fizet.

    A felszámoló a kellékszavatosságot és a garanciát teljes-körűen kizárja.
    A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján –elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.
    A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani, melyeket az KRÍZIS KONTROLL Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaság által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikusan nyújthatóak be.
    Az árverés kezdő időpontja a Cégközlönybeli közzétételtől számított 16. nap 8:00 óra.
    Az árverés záró időpontja, az árverés kezdő időpontját követő 15. nap 16:00 óra.
    A felszámoló az eladó Adós Társaság képviseletében, a jelen árverési felhívásban foglaltakat maradéktalanul vállaló és teljesítő, az árverési eljárás szabályait maradéktalanul betartó, az árverés során érvényes ajánlatot tevő, adásvételi szerződés megkötésére kötelezettséget vállaló licitálók közül a legmagasabb vételi ajánlatot tevő licitálóval köt adásvételi szerződést a 17/2014. (II.3) Korm. rendelet 27.§-a szerint.
    A jelen felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötelezettséget, az értékesítési eljárás a felszámoló értékelése szerinti megfelelő ajánlat hiányában eredménytelenné nyilvánítható, mely döntéssel, továbbá az árverési eljárással kapcsolatosan – a Ptk. eltérést nem engedő rendelkezéseinek esetkörei kivételével – a licitáló kártérítést vagy bármely egyéb jogcímen követelést nem érvényesíthet.
    A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történő, a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1% -nak megfelelő mértékű jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a vételárnak. Amennyiben a licitáló az árverésen más magánszemély vagy szervezet képviseletében vesz részt, az EÉR felületére feltöltött meghatalmazást a szerződéskötéskor eredetiben is be kell mutatnia a felszámolóbiztosnak.
    A felszámoló részére az árverési kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában az árverést eredménytelennek nyilvánítsa, vagy ha a körülmények indokolják, az árverést visszavonja, és új árverés kiírásáról döntsön.
    A tulajdonjogot szerző fél a nyilvános értékesítésen az adóssal, mint Eladóval szemben beszámítással nem élhet.
    Az elővásárlási jog gyakorlása érdekében a felszámoló felhívja a jogosultak figyelmét arra, hogy elővásárlási joguk fennállását és elérhetőségeiket az árverési eljárás nyitó napjáig jelentsék be a felszámolónál. A bejelentés elmaradása esetén a felszámoló úgy tekinti, hogy az elővásárlási jogosultak elővásárlási jogukkal élni nem kívánnak, az ajánlatok közlését nem kérik.
    A felszámoló felhívja a Cstv. 49/C §- ában meghatározott elővásárlási jogosultak figyelmét arra, hogy elővásárlási jogukat a jelen árverési eljárás keretében gyakorolhatják a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 27. § (4) bekezdés szerint. Az elővásárlásra jogosultat ugyanazon kötelezettségek terhelik, mint bármely árverésen részt vevőt.
    Az árveréssel kapcsolatosan felmerülő költségek – az árverés sikerétől függetlenül - az árverési ajánlatot tevőt terhelik, ideértve a mindenkor hatályos jogszabályok szerint fizetendő adókat és illetékeket, valamint a szerződés elkészítésének, ellenjegyzésének díját.
    A licitálóknak tudomásul kell venniük, hogy az adásvételi szerződés elkészítésében a felszámoló szervezet által megjelölt ügyvéd jár el, akinek az ügyvédi munkadíja a véglegesen kialakult vételár 2 %-a + Áfa, de minimum 50.000,- Ft melyet a vevő köteles megfizetni az adásvételi szerződés megkötésével egyidejűleg.

    Az árverésen való részvétel egyúttal a jelen hirdetményben foglaltak tudomásulvételét is jelenti.
    Jelen közlemény a meghirdetett vagyonelem első nyilvános árverése (a minimál ár a becsérték 100%-a).

    A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bekezdés szerinti feltétel fennáll.

    A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/arveres/A2774476/tetelek.pdf

    1 Tétel
  7. Pályázat - HAJDÚ REKORD-ÍZ Kft. „f.a.”

    2000-2500 literes műanyag tartályok

    Pályázat kezdete
    2022. 07. 16. | 08:00
    Pályázat vége
    2022. 07. 31. | 16:00
    Becsérték
    10 400 000 Ft
    Minimálár
    7 280 000 Ft

    Pályázati Hirdetmény

    A(z) Prudens Profit Controll Kft. (cégjegyzékszám: 13-09-213473, székhely: 2000 Szentendre, Vargánya utca 2., levelezési cím: 2000 Szentendre, Vargánya utca 2.), mint a(z) HAJDÚ REKORD-ÍZ Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 0909017979, székhely: 4242 Hajdúhadház, Dr. Földi János utca 63..) Debreceni Törvényszék 4. Fpk.461/2017/9-I. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2022. június 30. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

    nyilvános pályázati felhívás


    útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

    A pályázat adatai:
    A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be: https://eer.gov.hu/palyazat/P2774497
    A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja: 2022. július 16. 08 óra 00 perc
    A pályázatok benyújtásának határideje: 2022. július 31. 16 óra 00 perc

    Ajánlati biztosíték összege: 512 000 forint.

    Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: A pályázónak a megpályázott ingatlan tekintetében meghatározott ajánlati biztosítékot (bánatpénz) a pályázat benyújtása előtt be kell fizetnie a felszámoló szervezet OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11744168-20013176 elkülönített bankszámlára. A közlemény rovatban kérjük feltüntetni: „Hajdú- Rekord- Íz Kft f.a..” ajánlati biztosíték”.

    Az ajánlati biztosíték fizetési kötelezettség csak abban az esetben tekintendő teljesítettnek, ha az ajánlati biztosíték teljes összege az értékesítés megkezdése előtt legkésőbb 24 órával az előbbiekben megadott bankszámlán hiánytalanul jóváírásra kerül az ajánlati biztosíték teljes összege.
    Az ajánlati biztosíték vétel esetén a vételárba beszámításra, eredménytelen pályázat esetén a pályázat elbírálásától számított 8 munkanapon belül visszafizetésre kerül.

    Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: az ajánlati biztosíték megfizetése feltétele a pályázaton való részvételnek, mindezt az EÉR rendelet 13. § (2) és (3) bekezdései szerint, illetve a Cstv. és az Ért. Korm.rendeletben foglaltak alapján alkalmazza a felszámolóbiztos.
    Az árverési előleg vagy a pályázati ajánlati biztosíték megfizetésekor a licitálónak a banki utalási közleményében fel kell tüntetnie az értékesítés EÉR azonosító számát, valamint az azt tartalmazó értékesítésre jelentkezéskor kapott „F” betűvel kezdődő, felhasználó azonosító számát (pl.: P2504545F01).
    Az átutalásról szóló bizonylatot a pályázati anyaghoz csatolni kell. A befizetések és a szabályzatban előírt feltételek nem teljesülése esetén a szabálytalanul eljáró pályázót az értékesítő az értékesítésből kizárja, és részére a megfizetett ajánlati biztosítékot visszautalja.
    Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosíték a nyertes pályázónál a vételárba beszámításra kerül, a többi pályázó esetében pedig az ajánlati biztosíték teljes összege az eredményhirdetés napjától - a Cstv. 49/A.§(4) bekezdése szerinti ártárgyalás esetén, az ártárgyalás eredményhirdetésének napjától - számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.
    Ha pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosíték teljes összege a pályázóknak az eredményhirdetéstől számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.
    Ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, az ajánlati biztosítékot a pályázó elveszíti, a Kiíró ezt az összeget az értékesítési bevétel részeként számolja el.
    A felszámoló az ajánlati biztosíték után kamatot nem fizet.

    A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

    2000-2500 literes műanyag tartályok

    A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 10 400 000 forint.

    A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) minimálára összesen: 7 280 000 forint. (a becsérték 70%-a)

    A minimálár csökkentését az érdekeltek írásban nem ellenezték.


    1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: 2000-2500 literes műanyag tartály

    Típus: Egyéb
    Állapot: Átlagos
    Tehermentes: nem zálogjog
    Mennyisége: 26 db
    Becsérték: 10 400 000 forint

    Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az EÉR-en történt előzetes egyeztetés alapján az ingóságok megtekinthetők.

    ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: Az Áfa -ra vonatkozóan a mindenkor hatályos jogszabályok az irányadók, a pályázati irányárak az Áfa-t nem tartalmazzák. A pályázat során a pályázók nettó értéken pályáznak.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja: Az érvényesnek nyilvánított pályázatok közül az a pályázat nyer, mely a vételár, a fizetés módja, és a fizetési határideje szempontjából a felszámoló által elfogadható, legelőnyösebb ajánlatot tartalmazza. Ennek elbírálása során a vételár összegét súlyozottabban veszi figyelembe a felszámolóbiztos.

    Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetése csak átutalással történhet, az adásvételi szerződés aláírását követő 30 napon belül, a felszámoló szervezet előzőekben megadott bankszámlájára. Részletfizetési lehetőség nincs.

    Részletfizetési lehetőség: nincs

    A szerződéskötés határideje: Az adásvételi szerződés megkötésére a pályázat eredményének közlésétől számított 30 napon belül kerül sor, melynek időpontjáról a felszámoló írásban, e-papíron, e-mailen értesíti a nyertes pályázót. A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történő, a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1% -nak megfelelő mértékű jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a vételárnak. A megkötendő adásvételi szerződésre a magyar jog az irányadó.

    A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A nyertes pályázó a megvásárolt ingóságok birtokbavételéről a vételár kiegyenlítésének napjától számított maximum 15 napon belül saját költségén gondoskodni köteles. A felszámoló az ingóság őrzéséért, tárolásáért költségtérítést számít fel, ha a vevő a birtokbavételre szabott határidőt túllépi, melynek összege minden megkezdett naptári nap után 10. 000,- Ft + Áfa.

    17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázatnak tartalmaznia kell:• A pályázó szerződéskötéshez szükséges minden adatát. Jogi személy esetén: cég név, székhely, 30 napnál nem régebbi cégkivonat, a rendelkezésre jogosult képviselő aláírási címpéldánya. Elektronikus elérhetőség és a telefonszám. Magánszemély esetén: név, születési hely, idő, anyja neve, személyi igazolvány száma, adóazonosító jele, lakcíme, továbbá a pályázó telefon - és faxszáma, e-mail elérhetősége. Cég esetén, csak cégszerű aláírást fogad el a felszámoló hitelesnek, magánszemély pályázó esetén két tanú aláírásával kell hitelesíteni, hogy a pályázó pályázatát személyesen írta alá.• Külföldi pályázó esetén a fenti dokumentumok hitelesített magyar nyelvű fordítását és magyar kézbesítési megbízott megjelölését kérjük. • Amennyiben pályázó meghatalmazott útján nyújtja be ajánlatát, a meghatalmazott igénybevételére vonatkozóan a Pp. (2016. évi CXXX. tv.) 64-70. § -ban foglalt jogszabályok az irányadók.• A megpályázott vagyonelemekért felajánlott vételár összegét, a vételár megfizetésének módját, határidejét, amely nem lehet több, mint az adásvételi szerződés megkötését követő 30 naptári nap.• Az ajánlati biztosíték befizetéséről szóló igazolást, továbbá nyilatkozni kell arról is, hogy a befizetett ajánlati biztosítékot – az ajánlatának el nem fogadása esetén – milyen számlára kéri visszautalni a pályázó.• A pályázat benyújtásának határidejétől számított 60 napos ajánlati kötöttség vállalását.• Nyilatkozatot arról, hogy a tenderfüzetben meghatározott tartalommal adás-vételi szerződést köt az értékelési jegyzőkönyv EÉR-be történő feltöltését követő 30 napon belül.• Nyilatkozatot a kellékszavatosság, a garanciális igény érvényesíthetősége kizárásának tudomásul vételéről.• Nyilatkozatot arról, hogy vele szemben nem állnak fenn a Cstv. 49. § (3) és (3b) bekezdésben meghatározott kirázó feltételek.• A megajánlott vételár fedezetének hitelt érdemlő igazolását.• Nyilatkozatot, hogy sikertelen pályázat esetén, milyen bankszámlára lehet a bánatpénzt visszautalni.• Nyilatkozatot, hogy elfogadja-e az e-mailen keresztül történő értesítést, amennyiben igen, azt milyen e-mail címre kéri, amelyet adjon meg.• Nyilatkozni kell továbbá arról, hogy a pályázó az adásvételi szerződés szerkesztésének és ellenjegyzésének ügyvédi költségét megtéríti. A szerződést a felszámoló által meghatározott ügyvédi iroda készíti. A szerződéskötés jogi eljárásának költsége a bruttó vételár 2%-a +ÁFA, de minimum 100.000 Ft. A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani, melyeket a PRUDENS PROFIT CONTROLL KFT. által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikusan lehet megtenni.A pályázat benyújtásának kezdő időpontja a Cégközlönybeli közzétételtől számított 16. nap 8:00 óra.A pályázat benyújtásának záró időpontja a pályázat benyújtásának kezdő időpontját követő 15. nap 16:00 óra.A pályázatok kiértékelésére a pályázat benyújtásának záró időpontját követő 20 napon belül kerül sor.

    A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A műanyag tartályok használtak, állapotuk átlagos.
    A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján –elővásárlásra jogosultról van tudomása.
    A felszámoló a kellékszavatosságot és a garanciát teljes körűen kizárja.
    Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatosan felmerülő minden költség, díj és illeték a nyertes pályázót terheli.
    A Cstv. 49/A. § (4) bekezdése értelmében több megfelelő, közel azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) ajánlat esetén ártárgyalásra kerül sor az EÉR rendszerének igénybevételével. A rendszer üzenettel tájékoztatja az ártárgyalásra meghívott pályázókat az ártárgyalás fordulójának kezdő és záró időpontjáról.
    Az elővásárlási jog gyakorlását [Cstv. 49/C. § (3) bekezdés] nem lehet az ajánlati biztosíték megfizetésétől függővé tenni. [237/2009. (X.20) Korm. rendelet 2. § -nak (8) bekezdése]. A felszámoló az elektronikus értékesítés érvényességének és eredményességének megállapítását követően a nyertes ajánlatot bemutatja az elővásárlási joggal rendelkezőknek, az őket megillető sorrendben, annak érdekében, hogy nyilatkozzanak: kívánnak-e élni elővásárlási jogukkal.
    A felszámoló felhívja a Cstv. 49/C §- ában meghatározott elővásárlási jogosultak figyelmét arra, hogy elővásárlási jogukat a jelen pályázati eljárás keretében gyakorolhatják a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 27. § (4) bekezdés szerint.
    17/2014 (II.3.) Kormányrendeletet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek:
    jelen közlemény a meghirdetett vagyonelemek második hirdetése (a minimálár a becsérték 70%-a).
    Elővásárlási jogosultak kizárólag a nyilvános pályázat időszakában, a lejárat napjáig jelenthetik be elővásárlási szándékukat.
    A felszámoló részére a pályázati kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa, vagy ha a körülmények indokolják, a pályázatot visszavonja, és új pályázat kiírásáról, vagy árverés alkalmazásáról döntsön.
    A 237/ 2009. (X.20.) Korm. r. 2. § (2) bek. szerinti értékesítési tájékoztatásnak eleget tett. A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban a hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszeren keresztül, elektronikus úton kéri a pályázatok benyújtását.
    A legmagasabb ajánlati ár az elsődleges értékesítési szempont.
    A hirdetményben közzétett minimálár alatti vételi ajánlat a felszámoló részéről nem elfogadható.
    A pályázattal kapcsolatosan a pályázónál felmerülő költségek – a pályázat sikerétől függetlenül - a pályázót terhelik, ide értve a mindenkor hatályos jogszabályok szerint fizetendő adókat és illetékeket, valamint a szerződés elkészítésének, ellenjegyzésének díját.
    Az Eladóval szembeni hitelezői követelések vételárba történő beszámítására nincs lehetőség.

    A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bekezdés szerinti feltétel fennáll.

    A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P2774497/tetelek.pdf

    1 Tétel