Eredménytelenítés ideje
2021. 07. 04. 16:00
Eredménytelen pályázat: nem érkezett ajánlat.További információkért nézze meg az eredménytelenítésről szóló közleményt.
Eredménytelenítve:2021. 07. 04. 16:00

Ismertető

Ingatlan értékesítés Putnok 48/2 hrsz.

Értékesítésre kerülő vagyontárgyak

Putnok belterület (Természetben: 3630 Putnok, Serényi Béla u. 5.) Helyrajzi szám Megnevezés Tulajdoni hányad Becsérték Minimálár 48/2. kivett iroda 280/2638 157.515,- Ft 157.515,- Ft

Jelentkezési határidő
2021. 06. 19. | 08:00
Pályázat kezdete
2021. 06. 19. | 08:00
Pályázat vége
2021. 07. 04. | 16:00
Ügyszám
53.Fpk.1727
EÉR azonosító
P2349687
Becsérték
157 515 Ft
Minimálár
157 515 Ft

Felszámoló adatai

Cégnév
KRÍZIS KONTROLL Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely
1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2
Cégjegyzékszám
01-09-173701

Adós adatai

Cégnév
KISTEXT Pamutipari Zártkörűen Működő Részvénytársaság "felszámolás alatt"„f.a.”
Székhely
1184 Budapest, Fáy utca 2.
Cégjegyzékszám
01 10 041950

Pályázati Közlemény

Eredménytelen a(z) 53.Fpk.1727 ügyszámú nyilvános pályázat, a Krízis Kontroll Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-173701, székhely: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2, levelezési cím: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2) felszámoló által a Kistext Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 01 10 041950, székhely: 1184 Budapest, Fáy utca 2.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Az eredménytelenség indoka: nem érkezett ajánlat
az értékesítő megteszi az intézkedéseket a megismételt értékesítés érdekében, az újabb értékesítési hirdetmény az előző hirdetmény ügyszámán kerül közzétételre.

Az értékesítő az alábbi tájékoztatást adja:
Megteszi az intézkedéseket a megismételt értékesítés érdekében, az újabb értékesítési hirdetmény az előző hirdetmény ügyszámán kerül közzétételre.

Pályázati Közlemény

Lezárult a(z) 53.Fpk.1727 ügyszámú nyilvános pályázat 2021. július 4. 16 óra 00 perckor, a Krízis Kontroll Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-173701, székhely: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2, levelezési cím: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2) felszámoló által a Kistext Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 01 10 041950, székhely: 1184 Budapest, Fáy utca 2.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.

Pályázati Közlemény

Megkezdődött a 53.Fpk.1727 ügyszámú nyilvános pályázat 2021. június 19. 08 óra 00 perckor, a Krízis Kontroll Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-173701, székhely: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2, levelezési cím: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2) felszámoló által a Kistext Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 01 10 041950, székhely: 1184 Budapest, Fáy utca 2.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Ajánlatát megteheti a pályázat oldalán: https://eer.gov.hu/palyazat/P2349687.

Pályázati Hirdetmény

A(z) Krízis Kontroll Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-173701, székhely: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2, levelezési cím: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2), mint a(z) Kistext Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám: 01 10 041950, székhely: 1184 Budapest, Fáy utca 2.) Fővárosi Törvényszék 53.Fpk.1727/2020. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2021. június 3. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás


útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingatlanát.

A pályázat adatai:
A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be: https://eer.gov.hu/palyazat/P2349687
A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja: 2021. június 19. 08 óra 00 perc
A pályázatok benyújtásának határideje: 2021. július 4. 16 óra 00 perc

Ajánlati biztosíték összege: 7 876 forint.

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: az ajánlati biztosítéknak a felszámoló szervezet OTP Banknál vezetett elkülönített 11744034-20065465 számú bankszámláján „KISTEXT Pamutipari Zrt. "f. a." ajánlati biztosíték” megjelöléssel jóváírásra kell kerülnie.
Az ajánlati biztosíték fizetési kötelezettség csak abban az esetben tekintendő teljesítettnek, ha a pályázat záró napján 16 óra 00 percig az előbbiekben megadott bankszámlán hiánytalanul jóváírásra kerül az ajánlati biztosíték teljes összege.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: az ajánlati biztosíték megfizetése feltétele a pályázaton való részvételnek. Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosíték a nyertes pályázónál a vételárba beszámításra kerül, a többi pályázó esetében pedig az ajánlati biztosíték teljes összege az eredményhirdetés napjától - a Cstv. 49/A.§(4) bekezdése szerinti ártárgyalás esetén, az ártárgyalás eredményhirdetésének napjától - számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül. Ha pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosíték teljes összege a pályázóknak az eredményhirdetéstől számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül. Ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, ide értve azt az esetet is, ha a pályázó a jelen pályázati kiírásban foglalt bármely feltételt nem tartja be, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, az ajánlati biztosítékot a pályázó elveszíti, a felszámoló ezt az összeget az értékesítési bevétel részeként számolja el.
A felszámoló az ajánlati biztosíték után kamatot nem fizet.

A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

Putnok belterület (Természetben: 3630 Putnok, Serényi Béla u. 5.)
Helyrajzi szám Megnevezés Tulajdoni hányad Becsérték Minimálár
48/2. kivett iroda 280/2638 157.515,- Ft 157.515,- Ft

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 157 515 forint.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) minimálára összesen: 157 515 forint.


1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: kivett iroda

Típus: iroda
Területe: 2 968 m²
Állapota: felújítandó
Tehermentes: nem
Árverésre bocsátott tulajdoni hányad: 280/2638

Az ingatlan ingatlan-nyilvántartási adatai:

A tulajdoni lap I. részében feltüntetett adatok:

Település neve (ahol az ingatlan fekszik): Putnok
Ingatlan fekvése: belterület
Helyrajzi szám: 48/2
Ingatlan postai címe: 3630 Putnok, Serényi Bla út 5..
Területnagyság: 2 968 m²
Az épület fő rendeltetés szerinti jellege (lakóház, üdülő, gazdasági épület stb.): kivett iroda

A tulajdoni lap II. részében feltüntetett adatok:

Tulajdonos neve, címe: Kistext Pamutipari Zrt. "f.a."1184 Budapest, XVIII. kr. Fáy u. 2.

A felszámolási eljárás és a végelszámolás környezet- és természetvédelmi követelményeiről szóló 106/1995. (IX. 8.) Korm. rendelet 8. § (7) bekezdés alapján: Környezeti teher nincs/felszámolónak nincs tudomása.

Az ingatlan terhei (tulajdoni lap III. rész): Bejegyző határozat: Földmérési jelek elhelyezését biztosító használati jog Jogosult: B-A-Z. Megyei Földhivatal Címe: 3525 Miskolc, Vologda u. 4. Törzsszám: 10032488 Bejegyző határozat: Jelzálogjog 20.000.000,- Ft, azaz húszmillió forint és járulékai erejéig. Jogosult: OTP Bank Rt. Címe: 3630 Putnok, Kossuth u. 45. Bejegyző határozat: Jelzálogjog 2.000.000,- Ft, azaz kétmillió forint és járulékai erejéig. Jogosult: Putnok Város Önkormányzata Címe: 3630 Putnok, Kossuth út 5. Törzsszám: 15726157 Bejegyző határozat: Jelzálogjog 7.800.000,- Ft, azaz hétmillió-nyolcszázezer forint és járulékai erejéig. Jogosult: Országos Foglalkoztatási Közalapítvány Címe: 1037 Budapest IX. ker. Bokor u. 9-11. Törzsszám: 18014651 Bejegyző határozat: Jelzálogjog 3.143.927,- Ft, azaz hárommillió-száznegyvenháromezer-kilencszázhuszonhét forint és járulékai erejéig. Jogosult: Putnok Város Önkormányzata Címe: 3630 Putnok, Kossuth út 5. Törzsszám: 15726157

Ingatlan állapota: felújítandó

Az ingatlan(ok) megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Érdeklődni, a pályázattal kapcsolatban az EÉR felületén lehet. Az ingatlan tulajdoni lapján a művelési ág kivett iroda, azonban kivett beépítetlen terület. Az ingatlanon irodaház nem található, lebontásra került.

ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: Az Áfa-ra vonatkozóan a hatályos jogszabályok az irányadók, a pályázati irányárak az Áfa-t nem tartalmazzák. A pályázat során a pályázók nettó értéken pályáznak.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja: Az érvényesnek nyilvánított pályázatok közül az a pályázat nyer, mely a vételár, a fizetés módja, és a fizetési határideje szempontjából a felszámoló által elfogadható, legelőnyösebb ajánlatot tartalmazza. Ennek elbírálása során a vételár összegét súlyozottan veszi figyelembe a felszámolóbiztos.

Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetése átutalással történhet, az adásvételi szerződés aláírását követő 30 napon belül, a felszámoló szervezet előzőekben megjelölt elkülönített bankszámlájára. Részletfizetési lehetőség nincs.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje: Az adásvételi szerződés megkötésére a pályázat eredményének közlésétől számított 30 napon belül kerül sor, melynek időpontjáról a felszámoló írásban értesíti a nyertes pályázót. A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történt és a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1% -nak megfelelő mértékű jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a vételárnak. A megkötendő adásvételi szerződésre a magyar jog az irányadó.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A nyertes pályázó a megvásárolt vagyonelem birtokbavételéről a vételár kiegyenlítésének napjától számított maximum 15 napon belül saját költségén gondoskodni köteles. Késedelmes birtokbavétel esetén a felszámoló nettó 10 000 Ft / nap őrzési, állagmegóvási díjat számol fel.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázatnak tartalmaznia kell:• A pályázó szerződéskötéshez szükséges minden adatát. Jogi személy esetén: cég név, székhely, 30 napnál nem régebbi cégkivonat, a rendelkezésre jogosult képviselő aláírási címpéldánya. Elektronikus elérhetőség és a telefonszám. Magánszemély esetén: név, születési hely, idő, anyja neve, személyi igazolvány száma, adóazonosító jele, lakcíme, továbbá a pályázó telefon - és faxszáma, e-mail elérhetősége. Cég esetén, csak cégszerű aláírást fogad el a felszámoló hitelesnek, magánszemély pályázó esetén két tanú aláírásával kell hitelesíteni, hogy a pályázó pályázatát személyesen írta alá.• Külföldi pályázó esetén a fenti dokumentumok hitelesített magyar nyelvű fordítását és magyar kézbesítési megbízott megjelölését kérjük.• Amennyiben pályázó meghatalmazott útján nyújtja be ajánlatát, a meghatalmazott igénybevételére vonatkozóan a Pp. (2016. évi CXXX. tv.) 64-70. §-ában foglalt jogszabályok az irányadók.• Külföldi szervezet esetén nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a szerződéskötésig az ingatlan nyilvántartásba történő bejegyzéshez szükséges iratokat, így különösen az Inytv. (1997. évi CXLI. tv.) 36. és 37. §-ában foglaltak szerinti dokumentumokat átadja.• A megvásárolni kívánt vagyontárgy megnevezését.• A megpályázott vagyontárgyért felajánlott vételár összegét, a vételár megfizetésének módját, határidejét, amely nem lehet több mint az adásvételi szerződés megkötését követő 30 naptári nap.• Az ajánlati biztosíték befizetéséről szóló igazolást, továbbá nyilatkozni kell arról is, hogy a befizetett ajánlati biztosítékot – az ajánlatának el nem fogadása esetén – milyen számlára kéri visszautalni a pályázó.• A pályázat benyújtásának határ idejétől számított 60 napos ajánlati kötöttség vállalását.• Nyilatkozatot arról, hogy a tenderfüzetben meghatározott tartalommal adás-vételi szerződést köt az értékelési jegyzőkönyv EÉR-be történő feltöltését követő 30 napon belül.• Nyilatkozatot a kellékszavatosság, a garanciális igény érvényesíthetősége kizárásának tudomásul vételéről.• Nyilatkozatot arról, hogy vele szemben nem állnak fenn a Cstv. 49. § (3) és (3b) bekezdésben meghatározott kizáró feltételek.• A megajánlott vételár fedezetének hitelt érdemlő igazolását.• Nyilatkozatot, hogy elfogadja-e az e-mailen keresztül történő értesítést, amennyiben igen, azt milyen e-mail címre kéri, amelyet adjon meg.• Nyilatkozni kell továbbá arról, hogy a pályázó az adásvételi szerződés szerkesztésének és ellenjegyzésének ügyvédi költségét megtéríti. A szerződést a felszámoló által meghatározott ügyvédi iroda készíti. A szerződéskötés jogi eljárásának költsége a bruttó vételár 1,5%-a +Áfa, de minimum 100.000 Ft + Áfa.A felszámolási eljárás és a végelszámolás környezet- és természetvédelmi követelményeiről szóló 106/1995. (IX. 8.) Korm. rendelet 8. § (7) bekezdés alapján: környezeti teherről a felszámolónak nincs tudomása. Az ingatlan terheit a tulajdoni lap III. része tartalmazza.A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani, amely az KRÍZIS KONTROLL KFT. által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikusan nyújtható be.A pályázat benyújtásának kezdő időpontja a Cégközlönyben történő közzétételtől számított 16. nap 8:00 óra.A pályázat benyújtásának záró időpontja a pályázat benyújtásának kezdő időpontját követő 15. nap 16:00 óra.A pályázatok kiértékelésére a pályázat benyújtásának záró időpontját követő 20 napon belül kerül sor.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: Az ingatlan tulajdoni lapján a művelési ág kivett iroda, azonban kivett beépítetlen terület. Az ingatlanon irodaház nem található, lebontásra került. A felszámoló a kellékszavatosságot és a garanciát teljes-körűen kizárja.
Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatosan felmerülő minden költség, díj és illeték a nyertes pályázót terheli.
A felszámoló részére a pályázati kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa, vagy ha a körülmények indokolják, a pályázatot visszavonja, és új pályázat kiírásáról, vagy árverés alkalmazásáról döntsön.
17/2014 (II.3.) Kormányrendeletet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: jelen közlemény a meghirdetett vagyonelemek első hirdetése (a minimál ár a becsérték 100 %-a).
A felszámoló 237/ 2009. (X.20.) Korm. r. 2. § (2) bekezdés szerinti értékesítési tájékoztatásnak eleget tett, az értékesítéssel kapcsolatban a hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszeren keresztül (EÉR), elektronikus úton kéri a pályázatok benyújtását.
A legmagasabb vételár az elsődleges értékesítési szempont.
A Cstv. 49/A. § (4) bekezdése értelmében több megfelelő, közel azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) ajánlat esetén ártárgyalásra kerül sor az EÉR rendszerének igénybevételével. A rendszer üzenettel tájékoztatja az ártárgyalásra meghívott pályázókat az ártárgyalás fordulójának kezdő és záró időpontjáról.
A hirdetményben közzétett minimálár alatti vételi ajánlat a felszámoló részéről nem elfogadható.
A pályázattal kapcsolatosan a pályázónál felmerülő költségek – a pályázat sikerétől függetlenül - a pályázót terhelik, ideértve a mindenkor hatályos jogszabályok szerint fizetendő adókat és illetékeket, valamint a szerződés elkészítésének, ellenjegyzésének díját.

A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bekezdés szerinti feltétel fennáll.

A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P2349687/tetelek.pdf

Licitnapló

2021. 07. 04. | 16:00 || A pályázat véget ért.

2021. 06. 19. | 08:00 || A pályázat megkezdődött.