A nyertes ár
2 396 250 Ft
A pályázat eredményesen lezárult.
Eredményes pályázat, kihirdetve:2022. 02. 20. 12:00

Ismertető

1. Technológiai gépek, eszközök. 2. Irodai berendezés 3. Tehergépkocsi, PHU-680 forgalmi rendszámú Dacia Dokker

Értékesítésre kerülő vagyontárgyak

1. tétel: Technológiai gépek, eszközök Szünetmentes tápegység I. Típus: APC Back - UPS BE 400 GR Szünetmentes tápegység II. Típus: APC Back - UPS BE 700 GR Router Típus: ASUS RT-AC55U Számítógép I. Típus: Dell PV Optilex 3040 SFF Számítógép II. Típus: Dell XPS 8900 Evolis pebble nyomtató Kártyanyomtató kétoldalas laminálóval Típus: HDP 5600 Kártyanyomtató kétoldalas laminálóval Típus: HDP 8500 iPhone SE 16GBSL mobiltelefon 2 db Leaser gravírozó LED televízió LG 42LN570S FULL HD Smart SYNOLOGY disk Station Ds 916 szerver számítógép TP Link UH 7200 7 pontos USB 3.0 HUB Z3e matrica dombornyomó gép Macbook Air 13 128GB SSD Notebook Vezeték nélküli billentyűzet Típus: Logitech K330 Optikai egér Típus: Logitech M215 Monitor Típus: Dell SE2416H Led monitor Nyomtató Típus: HP officejet Pro 8620 Műanyagkártya (4000 db) Transzfer film (64 db) Terhek: zálogjog, MFB Zrt. Becsértéke: nettó 2.727.000.-Ft 2. tétel: Irodai berendezés Íróasztal Típus: aberdin Szék Típus: műbőr főnöki Szék Típus: Yoly Irodai polc Típus: Kallak Irodai szék Típus: Radó forgószék Tárgyalóasztal Vízforraló Típus: THWK 3209S Becsértéke: nettó 65.500.-Ft 3. tétel: Kistehergépjármű Forgalmi rendszám: PHU-680 Gyártmány: Dacia Típus: SD Kereskedelmi leírás: Dokker Gyártás éve: 2017 Motorszám/kód: K9KE626D169855 Hengerűrtartalom: 1 461 cm³ Teljesítmény: 66 kW Futásteljesítmény: 22.700 Állapota: Forgalomból kivont, átlagos, médiaegysége hitelesítési kódot kér, melyet a felszámoló nem ismer. Terhek: zálogjog, MFB Zrt., NAV Becsértéke: 2.000.000.-Ft A felszámoló a fenti (1-3. tétel) vagyonelemeket kizárólag egyben kívánja értékesíteni.

Jelentkezési határidő
Invalid date
Pályázat kezdete
2022. 02. 05. | 08:00
Pályázat vége
2022. 02. 20. | 12:00
Ügyszám
9.Fpk.2259/2020
Megnézem az előző kiírást
EÉR azonosító
P2605713
Becsérték
4 792 500 Ft
Minimálár
2 396 250 Ft

Felszámoló adatai

Cégnév
AUDITINFO Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely
1119 Budapest, Petzvál József utca 56.
Cégjegyzékszám
01-09-266648

Adós adatai

Cégnév
InnerIT Korlátolt Felelősségű Társaság„f.a.”
Székhely
1112 Budapest, Cirmos utca 6. 5 em. 29
Cégjegyzékszám
01 09 276490

Pályázati Közlemény

Érvényes és eredményes a 9.Fpk.2259/2020 ügyszámú nyilvános pályázat, a Auditinfo Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-266648, székhely: 1119 Budapest, Petzvál József utca 56., levelezési cím: 1119 Budapest, Petzvál József utca 56.) felszámoló által a InnerIT Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 01 09 276490, székhely: 1112 Budapest, Cirmos utca 6. 5 em. 29) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Nyertes ajánlat összege: 2 396 250 .-Ft
Nyertes ajánlattevő eljáráson belüli azonosító száma: P2605713F8529
Nyertes ajánlattevő licitálási azonosító száma: P2605713L2022
Szerződéskötés dátuma: Szerződéskötésre a pályázat elbírálását követő 60 napon belül kerül sor. A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történt és a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1%-os jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a teljes vételárnak. A felszámoló a vételár teljes kiegyenlítéséig az értékesítendő vagyon vonatkozásában a tulajdonjogot korlátozás nélkül fenntartja.
Az értékesítő a szerződést a nyertes ajánlattevővel köti meg.

Pályázati Közlemény

Lezárult a(z) 9.Fpk.2259/2020 ügyszámú nyilvános pályázat 2022. február 20. 12 óra 00 perckor, a Auditinfo Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-266648, székhely: 1119 Budapest, Petzvál József utca 56., levelezési cím: 1119 Budapest, Petzvál József utca 56.) felszámoló által a InnerIT Kft. „f.a” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 01 09 276490, székhely: 1112 Budapest, Cirmos utca 6. 5 em. 29) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.

Pályázati Közlemény

Megkezdődött a 9.Fpk.2259/2020 ügyszámú nyilvános pályázat 2022. február 5. 08 óra 00 perckor, a Auditinfo Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-266648, székhely: 1119 Budapest, Petzvál József utca 56., levelezési cím: 1119 Budapest, Petzvál József utca 56.) felszámoló által a InnerIT Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 01 09 276490, székhely: 1112 Budapest, Cirmos utca 6. 5 em. 29) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Ajánlatát megteheti a pályázat oldalán: https://eer.gov.hu/palyazat/P2605713.

Pályázati Hirdetmény

A(z) Auditinfo Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-266648, székhely: 1119 Budapest, Petzvál József utca 56., levelezési cím: 1119 Budapest, Petzvál József utca 56.), mint a(z) InnerIT Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 01 09 276490, székhely: 1112 Budapest, Cirmos utca 6. 5 em. 29) Fővárosi Törvényszék 9.Fpk.2259/2020/10. . sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2022. január 20. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás


útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós vagyona egészét vagy telephelye eszközeinek összességét.

A pályázat adatai:
A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be: https://eer.gov.hu/palyazat/P2605713
A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja: 2022. február 5. 08 óra 00 perc
A pályázatok benyújtásának határideje: 2022. február 20. 12 óra 00 perc

Ajánlati biztosíték összege: 239 000 forint.

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje:
Az ajánlati biztosíték összege 237/2009. (X.20.) Korm. rendelete alapján került kiszámításra. A kiszámított ajánlati biztosítékot a felszámolóként eljáró AUDITINFO Tanácsadó Kft. MKB Bank Zrt.-nél vezetett 10300002-10585749-49020026 számú bankszámlájára kell megfizetni. A pályázati ajánlati biztosíték megfizetésekor a pályázónak a banki utalási közleményében fel kell tüntetnie az értékesítés EÉR azonosító számát, valamint az azt tartalmazó értékesítésre jelentkezéskor kapott „F” betűvel kezdődő, felhasználó azonosító számát. Az ajánlati biztosítéknak az értékesítés megkezdése előtt legkésőbb 24 órával meg kell érkeznie az értékesítési hirdetményben szereplő pénzforgalmi jelzőszámra. A pályázati ajánlati biztosíték befizetésére adott határidő leteltét követően, de az értékesítés megkezdése előtti 24 órán belül az értékesítő ellenőrzi a bankszámlaszámra érkezett befizetéseket és elektronikusan engedélyezi a licitáló részére az értékesítésen történő részvételt.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: A pályázati felhívást kiíró felszámoló az esetleges felmerülő bankköltségekkel, árfolyamkülönbségekből adódó veszteségekkel, hiányokkal kapcsolatos hivatkozásokat nem fogad el. A pályázatban nyilatkozni kell arról is, hogy a befizetett ajánlati biztosítékot - ajánlatának el nem fogadása esetén - milyen bankszámlára kéri visszautalni a pályázó.A szabálytalanul eljáró pályázót a felszámoló az eljárásból kizárja, az átutalt pályázati biztosítékot visszautalja. Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot a felszámoló 8 munkanapon belül visszautalja. Ha a pályázati eljárás eredményes, a felszámoló az ajánlati biztosítékot nyertes pályázónál a vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlati biztosíték az eredményhirdetés napjától – a Cstv. 49/A.§.(4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától – számított 8 munkanapon belül visszautalja.
Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben veszíti el, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg.

A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

1. tétel: Technológiai gépek, eszközök

Szünetmentes tápegység I. Típus: APC Back - UPS BE 400 GR
Szünetmentes tápegység II. Típus: APC Back - UPS BE 700 GR
Router Típus: ASUS RT-AC55U
Számítógép I. Típus: Dell PV Optilex 3040 SFF
Számítógép II. Típus: Dell XPS 8900
Evolis pebble nyomtató
Kártyanyomtató kétoldalas laminálóval Típus: HDP 5600
Kártyanyomtató kétoldalas laminálóval Típus: HDP 8500
iPhone SE 16GBSL mobiltelefon 2 db
Leaser gravírozó
LED televízió LG 42LN570S FULL HD Smart
SYNOLOGY disk Station Ds 916 szerver számítógép
TP Link UH 7200 7 pontos USB 3.0 HUB
Z3e matrica dombornyomó gép
Macbook Air 13 128GB SSD Notebook
Vezeték nélküli billentyűzet Típus: Logitech K330
Optikai egér Típus: Logitech M215
Monitor Típus: Dell SE2416H Led monitor
Nyomtató Típus: HP officejet Pro 8620
Műanyagkártya (4000 db)
Transzfer film (64 db)

Terhek: zálogjog, MFB Zrt.
Becsértéke: nettó 2.727.000.-Ft

2. tétel: Irodai berendezés

Íróasztal Típus: aberdin
Szék Típus: műbőr főnöki
Szék Típus: Yoly
Irodai polc Típus: Kallak
Irodai szék Típus: Radó forgószék
Tárgyalóasztal
Vízforraló Típus: THWK 3209S

Becsértéke: nettó 65.500.-Ft

3. tétel: Kistehergépjármű

Forgalmi rendszám: PHU-680
Gyártmány: Dacia
Típus: SD
Kereskedelmi leírás: Dokker
Gyártás éve: 2017
Motorszám/kód: K9KE626D169855
Hengerűrtartalom: 1 461 cm³
Teljesítmény: 66 kW
Futásteljesítmény: 22.700
Állapota: Forgalomból kivont, átlagos, médiaegysége hitelesítési kódot kér, melyet a felszámoló nem ismer.
Terhek: zálogjog, MFB Zrt., NAV

Becsértéke: 2.000.000.-Ft

A felszámoló a fenti (1-3. tétel) vagyonelemeket kizárólag egyben kívánja értékesíteni.

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 4 792 500 forint.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) minimálára összesen: 2 396 250 forint. (a becsérték 50%-a)

A minimálár csökkentését az érdekeltek írásban nem ellenezték.


1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Technológiai gépek, eszközök

Típus: Műszaki cikk
Tehermentes: nem MFB Zrt., NAV
Mennyisége: 4 083 db
Becsérték: 2 727 000 forint

2. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Irodai berendezés

Típus: Irodagép, irodaszer
Tehermentes: nem MFB zrt
Mennyisége: 7 db
Becsérték: 65 500 forint

3. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Kistehergépjármű

Típus: Jármű
Márka: Dacia
Modell: SD Dokker
Jármű típusa: Haszongépjármű
Tehermentes: nem MFB Zrt., NAV
Mennyisége: 1 db
Becsérték: 2 000 000 forint

A vagyontárgy(ak) megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A felszámoló által értékesíteni kívánt vagyonelem(ek) jelen hirdetmény Cégközlönyben történő közzétételét követő 12. napon (munkaszüneti nap esetén az azt követő napon), az iroda@auditinfo.hu e-mail címen történő előzetes regisztrációt és a regisztráció felszámoló általi visszaigazolását követően, 9:00–11:00 óra közti időpontokban tekinthető(k) meg Baján.

ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: Az értékesítésre a mindenkor hatályos ÁFA tv. megfelelő rendelkezései irányadóak. A vagyonelem(ek) vételárát ÁFA terheli, melynek megfizetésére a vevő köteles, gazdálkodó szervezet esetén a fordított ÁFA-fizetés szabályai szerint.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja: A felszámoló a pályázati ajánlatokat a felkínált vételárak nagysága szerinti sorrendbe állítja, figyelmen kívül hagyva az érvénytelen ajánlatokat. A vásárlásra jogosult kiválasztásánál a kiemelt szempont az ajánlati ár nagysága.

Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetésének módja banki átutalás, határideje az adásvételi szerződés megkötésétől számított 15 nap. A vevő az ajánlati biztosítékon felül fennmaradó vételárat átutalással, egy összegben köteles megfizeti eladó részére. A tulajdonjogot szerző fél a nyilvános értékesítésen az adóssal, mint eladóval szemben beszámítással nem élhet.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje: Szerződéskötésre a pályázat elbírálását követő 60 napon belül kerül sor. A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történt és a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1%-os jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a teljes vételárnak. A felszámoló a vételár teljes kiegyenlítéséig az értékesítendő vagyon vonatkozásában a tulajdonjogot korlátozás nélkül fenntartja.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A vagyontárgyak birtokbavételéről és elszállításáról vevő a saját költségén, a teljes vételár megfizetésétől számított 15 napon belül köteles gondoskodni.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A felszámoló a pályázati ajánlatokat a felkínált vételárak nagysága szerinti sorrendbe állítja, figyelmen kívül hagyva az érvénytelen ajánlatokat. A vásárlásra jogosult kiválasztásánál a kiemelt szempont az ajánlati ár nagysága. A pályázatok bontására a pályázati határidő lejártát követő 8 napon belül kerül sor. Az értékelésről készült jegyzőkönyvet a pályázatbontástól számított 20 napon belül a felszámoló elkészíti és az eredmény az EÉR felületén közzétételre kerül. A felszámoló több megfelelő azonos értékű (vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-al eltérő pályázat esetén) nyilvános ártárgyalás tart. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerének igénybevételével, üzenet útján értesíti az online ártárgyalási fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról az érdekelteket. Jelen hirdetményre a 237/2009 (X.20) Korm. rendelet és a 17/2014. (II.3) Korm. rendelet vonatkozó szabályai az irányadóak. Ezen a jogcímen sem a felszámolóval, sem az általa képviselt felszámolás alatt álló társasággal szemben semmilyen jogcímen igény nem érvényesíthető.A eladó és az őt képviselő felszámoló kellékszavatosságot nem vállal.Jelen értékesítési eljárás során az értékesítési hirdetmény tervezet vonatkozásában a felszámoló eleget tett a 237/2009. (X.20.) Korm. rendelet 2. § (2) bekezdése szerinti értesítési kötelezettségének, a jogosult a minimálár csökkentése ellen határidőben kifogást nem emelt. Jelen értékesítési eljárás során a vagyonelem 3. értékesítésére tesz kísérletet a felszámoló.Az adásvételi szerződés elkészítésével és ellenjegyzésével szerződő felek a felszámoló által kiválasztott ügyvédet bízzák meg, akinek munkadíját a vevő köteles megfizetni. Az ügyvédi munkadíj összege az átruházott vagyonelem nettó ellenértékének 1%-a + áfa, de legalább 20 000 Ft + áfa.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A fenti vagyonelemeket a felszámoló kizárólag egyben kívánja értékesíteni.

Az EÉR igénybevételével elektronikusan írásban benyújtott ajánlatnak az alábbiakat kell tartalmaznia:
• a pályázó nevét, azonosító adatait,
• cég esetén 1 hónapnál nem régebbi cégkivonatot, aláírási címpéldányt,
• a megvásárolni kívánt vagyontárgyat,
• a nettó vételi ár egyértelmű megjelölését, tételenként külön-külön is megjelölve
• az ajánlott fizetési feltételeket,
• az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását,
• 120 napos ajánlati kötöttség vállalását,
• tudomásulvételi nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy ha a 15 napos fizetési határidő eredménytelenül telik el, az eladó elállhat a szerződéstől,
• kötelezettségvállaló nyilatkozat, hogy a vevő a vagyontárgyakat a vételár kifizetésétől számított legkésőbb 15 napon belül birtokba veszi,
• a pályázók pályázatukban kötelesek nyilatkozni, hogy a pályázati kiírásban foglalt feltételeket elfogadják,
• a pályázók a pályázatukban kötelesek nyilatkozni, hogy a pályázat benyújtását megelőzően nem hagyatkoztak kizárólagosan az eladót képviselő felszámolótól származó információkra, hanem a megvásárolni kívánt vagyoni eszközöket maguk is körültekintően megvizsgálták, annak valamennyi lényeges tulajdonságát megismerték,
• az ajánlati biztosítékon felül fennmaradó vételár rendelkezésre állásának megfelelő igazolása a pályázó részéről, (Igazolásként az erre a célra elkülönített és zárolt számlán történő pénz rendelkezésre állásának pénzügyi intézményi igazolása, vagy bankgarancia, vagy az ügyvédi letétbe helyezés hitelt érdemlő igazolása, ügyvédi letéti szerződéssel és a letéti bankszámlára történő befizetés banki igazolásával fogadható el, melyet a pályázó a pályázathoz köteles csatolni)
• az ügyvédi munkadíj megfizetésére vonatkozó kötelezettségvállalást,
• A pályázatban nyilatkozni kell arról is, hogy a befizetett ajánlati biztosítékot - ajánlatának el nem fogadása esetén - milyen bankszámlára kéri visszautalni a pályázó.

Az elővásárlási jog gyakorlása érdekében a felszámoló felhívja a jogosultak figyelmét arra, hogy elővásárlási joguk fennállását és elérhetőségeiket a pályázat benyújtási határidejéig jelentsék be a felszámolónál. A bejelentés elmaradása esetén - a felszámoló által nem ismert jogosultak vonatkozásában - a felszámoló úgy tekinti, hogy az elővásárlási jogosultak elővásárlási jogukkal élni nem kívánnak, az ajánlatok közlését nem kérik.

A kiíró fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben a pályázati kiírásban szereplő vagyonelemekre vonatkozóan a pályázati kiírás időpontjában nem ismert információ jut a tudomására, vagy egyéb az értékesítést befolyásoló ok merül fel, a pályázati kiírást visszavonja.

A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bekezdés szerinti feltétel fennáll.

A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P2605713/tetelek.pdf

Licitnapló

2022. 02. 20. | 12:00 || A pályázat véget ért.

2022. 02. 05. | 08:00 || A pályázat megkezdődött.

Kérdések és válaszok

  • || P2605713F8529 kommentje:

    .

  • || P2605713F1740 kommentje:

    Tisztelt Felszámoló. Köszönöm a választ. Milyen íratókat tudnak mellékelni amivel áttudom íratni? Köszönöm

  • || P2605713F1740 kommentje:

    Tisztelt Felszámoló. Rendőrségi feljelentést tettek-e a Torzs könyv pótlására? Udv

  • || Értékesítő kommentje:

    Tisztelt Érdeklődő, Még nem. Tisztelettel Felszámoló

  • || P2605713F1740 kommentje:

    Tisztelt Felszámoló Szeretnék érdeklődni a forgalmi, törzskönyv megléte felől. Köszönöm

  • || Értékesítő kommentje:

    Tisztelt Érdeklődő, forgalmi van, a törzskönyv nem került átadásra. Tisztelettel: Felszámoló

  • || P2605713F4315 kommentje:

    köszönöm

  • || P2605713F1740 kommentje:

    Tisztelt Felszámoló. Szeretnék kérni egy megtekintési lehetőséget? Köszönöm

  • || Értékesítő kommentje:

    Tisztelt Érdeklődő! Kérem, hogy szíveskedjen a pályázati felhívásban foglaltak szerint a megtekintésre regisztrálni. Köszönettel: Felszámoló