Eredménytelenítés ideje
2016. 03. 21. 14:00
Eredménytelen pályázat: nem érkezett ajánlat.További információkért nézze meg az eredménytelenítésről szóló közleményt.
Eredménytelenítve:2016. 03. 21. 14:00

Ismertető

Kassai társaságban lévő részesedés és a társasággal szembeni követelés értékesítése ingatlannal

Értékesítésre kerülő vagyontárgyak

A pályázatban szereplő részesedés és a társasággal szembeni követelés: A részesedés és a társasággal szembeni követelés kizárólag egyben vásárolható meg. Társaság neve: J Kassa s.r.o. Cégjegyzékszám: [36 602 256]. Székhely: Kosice, Alzbetina 42. Törzstőke: 66 388 EUR, 17.568.215.- HUF. Tulajdoni hányad: 100%. Társasággal szembeni követelés összesen: 823.602.235,- Ft Követelés jogcíme: hiteltartozás, tulajdonosi kölcsön és egyéb tartozások A cég tevékenységi köre: Ingatlan hasznosítás, ingatlan bérbeadás

Pályázat kezdete
2016. 02. 19. | 09:00
Pályázat vége
2016. 03. 21. | 14:00
Ügyszám
15. Fpk.01-11-000339
EÉR azonosító
P320513
Becsérték
387 578 000 Ft
Minimálár

Felszámoló adatai

Cégnév
Pénzügyi Stabilitási és Felszámoló Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely
1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78..
Cégjegyzékszám
01-09-920128

Adós adatai

Cégnév
"Jógazda" Szövetkezeti Takarékpénztár„f.a.”
Székhely
1071 Budapest, Damjanich utca 11-15..
Cégjegyzékszám
01-02-053996

Pályázati Közlemény

Eredménytelen a(z) 15. Fpk.01-11-000339 ügyszámú nyilvános pályázat, a Pénzügyi Stabilitási és Felszámoló Nonprofit Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-920128, székhely: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.., levelezési cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78..) felszámoló által a "Jógazda" Szövetkezeti Takarékpénztár „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 01-02-053996, székhely: 1071 Budapest, Damjanich utca 11-15..) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Az eredménytelenség indoka: nem érkezett ajánlat
Az árverésre nem érkezett be ajánlattétel, ezért az értékesítési eljárást eredménytelennek nyilvánítjuk.

Az értékesítő az alábbi tájékoztatást adja:
Megteszi az intézkedéseket a megismételt értékesítés érdekében, az újabb értékesítési hirdetmény az előző hirdetmény ügyszámán kerül közzétételre.

Pályázati Közlemény

Lezárult a(z) 15. Fpk.01-11-000339 ügyszámú nyilvános pályázat 2016. március 21. 14 óra 00 perckor, a Pénzügyi Stabilitási és Felszámoló Nonprofit Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-920128, székhely: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.., levelezési cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78..) felszámoló által a "Jógazda" Szövetkezeti Takarékpénztár „f.a” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 01-02-053996, székhely: 1071 Budapest, Damjanich utca 11-15..) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.

Pályázati Közlemény

Megkezdődött a 15. Fpk.01-11-000339 ügyszámú nyilvános pályázat 2016. február 19. 09 óra 00 perckor, a Pénzügyi Stabilitási és Felszámoló Nonprofit Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-920128, székhely: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.., levelezési cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78..) felszámoló által a "Jógazda" Szövetkezeti Takarékpénztár „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 01-02-053996, székhely: 1071 Budapest, Damjanich utca 11-15..) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Ajánlatát megteheti a pályázat oldalán: https://eer.gov.hu/palyazat/P320513.

Pályázati Hirdetmény

A(z) Pénzügyi Stabilitási és Felszámoló Nonprofit Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-920128, székhely: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.., levelezési cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78..), mint a(z) "Jógazda" Szövetkezeti Takarékpénztár „f.a” (cégjegyzékszám: 01-02-053996, székhely: 1071 Budapest, Damjanich utca 11-15..) Fővárosi Bíróság 15. Fpk.01-11-000339/16.. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2016. február 4. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás


útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós üzletrészét.

A pályázat adatai:
A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:
https://eer.gov.hu/palyazat/P320513
A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:
2016. február 19. 09 óra 00 perc
A pályázatok benyújtásának határideje:
2016. március 21. 14 óra 00 perc

Ajánlati biztosíték összege: 11 827 000 forint.

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja, és határideje: Az ajánlati biztosítékot az adós “Jógazda” Szövetkezeti Takarékpénztár “f.a.” TakarékBank Zrt.-nél vezetett 11500119-10000362 számú számlájára kell átutalni a pályázat benyújtásáig.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: az átutalásról szóló bizonylat melléklete a pályázatnak. Az átutalás közlemény rovatába kérjük feltüntetni:”J Kassa Pályázat” ajánlati biztosíték.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

A pályázatban szereplő részesedés és a társasággal szembeni követelés:
A részesedés és a társasággal szembeni követelés kizárólag egyben vásárolható meg.
Társaság neve: J Kassa s.r.o.
Cégjegyzékszám: [36 602 256].
Székhely: Kosice, Alzbetina 42.
Törzstőke: 66 388 EUR, 17.568.215.- HUF.
Tulajdoni hányad: 100%.
Társasággal szembeni követelés összesen: 823.602.235,- Ft
Követelés jogcíme: hiteltartozás, tulajdonosi kölcsön és egyéb tartozások
A cég tevékenységi köre: Ingatlan hasznosítás, ingatlan bérbeadás

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 387 578 000 forint.


1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Kassai társaságban lévő részesedés és a társasággal szembeni követelés értékesítése ingatlannal

Cég neve:
J Kassa s.r.o.
Cégjegyzékszáma:
00-00-000000
Cég főtevékenysége:
Egyéb
Az értékesítendő üzletrész által megtestesített tulajdoni hányad:
Kizárólagos tulajdon
Jogtiszta:
igen

A vagyontárgy(ak) megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingatlan (Alzbetina 42., 04001 Kosice) a felszámoló megbízottjának, Bartus Istvánnak a jelenlétében tekinthető meg az alábbi időpontokban:- 2016. február 24. de. 09 órától de. 10 óráig- 2016. március 09. de. 09 órától de. 10 óráigAz ingatlan címe: : Alzbetina 42., 04001 Kosice

Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetésének módja, határideje:
A vételárat a “Jógazda” Szövetkezeti Takarékpénztár “f.a.” TakarékBank Zrt. banknál vezetett 11500119-10000362 számú számlájára történő átutalással kell megfizetni a szerződéskötést követő 60 napon belül.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje: Szerződéskötés határideje, egyéb feltételei:
Az EÉR rendszerben közzétett, a pályázat elbírálásáról szóló értékesítési közlemény megjelenésétől számított 30 munkanap.
Az adásvételi szerződést készítő és ellenjegyző ügyvédet a felszámoló választja ki. Az ügyvédi munkadíj a vételár 0,5%-a+ÁFA.
Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatosan felmerülő minden költség, díj, illeték a nyertes pályázót terheli.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: Az értékesített vagyontárgy átvételének módja, határideje: Birtokba adás napja a vételár teljes kiegyenlítését követő 10 munkanapon belül.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A 17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12. § (5) bekezdés szerinti részletes feltételek:A pályázat érvényességének feltétele az ajánlati biztosíték megfizetése. Eredménytelen pályázat esetén az ajánlati biztosíték az eredményhirdetés napjától számított, -a Cstv. 49/A § (4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén annak eredményhirdetését követő - 8 munkanapon belül visszautalásra kerül. Eredményes pályázat esetén az ajánlati biztosíték a vételárba beszámításra kerül. Az ajánlati biztosítékot abban az esetben veszíti el a pályázó, ha a szerződéskötés a nyertes pályázóval a pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat határidőben nem fizeti meg, vagy ajánlatától visszalép.A vételár megfizetése átutalással történhet az adós bankszámlájára, a szerződéskötést követő 60 napon belül. A pályázat elektronikusan nyújtható be az EÉR rendszerben.A pályázatnak tartalmaznia kell: A pályázó azonosító adatait (gazdasági társaság, jogi személy pályázó esetében: 30 napnál nem régebbi, hatályos, hiteles cégkivonatát, cégnév, cégjegyzékszám, székhely, adószám, KSH-szám, bankszámlát vezető pénzintézet megnevezése, bankszámla-szám, cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselő, képviselő aláírási címpéldányát; magánszemély pályázó esetében: név, születési név, anyja neve, lakcím, születési hely, idő, személyazonosító igazolvány száma, adóazonosító jel, személyi szám, melyet az okmányok csatolásával kell alátámasztani).A pályázat során eljárásra jogosult személy meghatalmazását, az ajánlott vételárat, a pályázó által aláírt, kötelezettségvállaló pályázói nyilatkozatot arról, hogy a pályázat nyertessége esetén a szerződést 30 munkanapon belül az értékesítővel megköti, a szerződés kötéstől számított 60 napon belül, az ajánlott vételárat megfizeti. Az elektronikus értékesítés érvényességének és eredményességének megállapításáról, vagy érvénytelenné, illetőleg eredménytelenné nyílvánításáról a felszámoló közleményt tesz közzé az EÉR internetes felületén, az eredménytelenség indoklásával, illetve a nyertes ajánlat összegével, a nyertes ajánlattevő azonosító számával, amely a pályázók által az EÉR felületén megtekinthető. A pályázat értékelése az ajánlott vételár nagyságrendje.Amennyiben a vagyontárgycsoportra több - a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő - árajánlat érkezik, a felszámoló nyilvános ártárgyalást tart az EÉR rendszerének igénybevételével. Az érdekelt feleket az EÉR online felületén értesíti üzenet formájában az online ártárgyalási fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról.A felszámoló a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítja, ha a kiírásban meghatározott feltételeknek megfelelő pályázatot nem adtak be.A felszámoló kizárja a pályázatból azokat, akik az elektronikus értékesítés szabályait, az eljárás eredményét csalárd módon befolyásolják, vagy hamis adatszolgáltatással vettek benne részt, illetve az említetteket megkísérelték.A nyertes licitáló a nettó vételár 1%-ának megfelelő jutalékot köteles megfizetni az EÉR működtetője részére, a 17/2014. (II.3.) Korm.rendelet, illetve az EÉR Felhasználói Szabályzata rendelkezései szerint. A szerződés megkötésének feltétele a jutalék megfizetésének igazolása.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: Az értékesíteni kívánt társaság tulajdonában lévő ingatlan megtekinthetőségének helye, ideje:
Az ingatlan (Alzbetina 42., 04001 Kosice) a felszámoló megbízottjának, Bartus Istvánnak a jelenlétében tekinthető meg az alábbi időpontokban:
- 2016. február 24. de. 09 órától de. 10 óráig
- 2016. március 09. de. 09 órától de. 10 óráig
Az ingatlan címe: : Alzbetina 42., 04001 Kosice
Az ingatlan, építmény 1/1 tulajdoni hányaddal rendelkező ingatlan, mely Kassa óvárosi részén található. A telek (412-es parcella) a Szlovák Kormány tulajdonában található, a telek használata bérletiszerződés alapján lehetséges, a Szlovák Kormány nem zárkózik el a földterület értékesítésétől sem.
Telekméret 993 m2, épület alap területe 500 m2, ahol beépítésre került:
-460 m2 boltíves pince (étterem kialakítására alkalmas),
-736 m2 földszinti rész, ahol 143 m2 konferencia terem, 90 m2 üzlethelység, 100 m2 üzlet, 110 m2 kávézó, 8 db kocsi parkoló található,
- 555 m2 emelei rész, 3 db studió appartman 40-60-120 m2, 90 m2 Fittness, 90 m2 üzlethez tartozó tárgyalóterem.
Az ingatlannal kapcsolatos egyéb információk:
Az ingatlan per, igény és tehermentes.
Az épület felújítása 2011. évben fejeződött be, a használatbavételi engedélyt megkapta, a használatbavétel ténylegesen nem történt meg, így állapota újszerű.

A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P320513/tetelek.pdf

Licitnapló

2016. 03. 21. | 14:00 || A pályázat véget ért.

2016. 02. 19. | 09:00 || A pályázat megkezdődött.